Gå til innhold

Enjo-produkter


Tique

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Enjo-produkter. De selges jo gjennom såkalte "home-parties", og er relativt dyre. -Flere på jobben påstår imidlertid at de er verdt hver krone og gjør rent veldig effektivt... Litt usikker på om jeg skal bruke 370 kroner på klut og nav til vindusvask... :roll:

- noen synspunkter?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Brukte "en dullion" kroner på Enjo Produkter, kjøpte mopp med stativ, kluter i alle varianter, og hva skjedde?? Moppen ligger i garasjen, og klutene ligger nederst i skuffen...... Klutene er for tykke, vonde å vri opp, og gjør ikke bedre rent enn andre kluter med vaskemiddel, evt. mikrofiberkluter. Moppen måtte støvsuges etter hver bruk, og da forsvant jo hele vitsen moppen etter min mening, den skulle jo være et alternativ til støvsuger, så jeg kjøpte Jif mopp med engangskluter i steden....

Mulig at det er mere miljøvennlig å vaske med Enjokluter og utstyr, men det er neimen ikke mye enklere, eller bedre!

anbefaler deg å heller bruke pengene på noe annet....

En belønning for at du er så flink til å vaske med det du allerede har kanskje :-)

Brumm ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Hushjelpen min har endel produkter fra Enjo og hun gjør en bang up job- men det er jeg overbevist om skyldes at hun er dyktig, ikke at kluten hennes er fra Enjo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest female

Hei,

jeg er snart 50 år og har aldri vært glad i å vaske hus og hjem. Min mor på over 70, har overbevist meg, og Enjo er de beste produktene jeg har prøvd så langt. Hvis en bruker de forskjellige klutene riktig, går vaskingen mye lettere etterhvert.

Det er også et stort pluss for miljøet og evt. allergikere at en kan vaske uten kjemikalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er snart 50 år og har aldri vært glad i å vaske hus og hjem. Min mor på over 70, har overbevist meg, og Enjo er de beste produktene jeg har prøvd så langt. Hvis en bruker de forskjellige klutene riktig, går vaskingen mye lettere etterhvert.

Det er også et stort pluss for miljøet og evt. allergikere at en kan vaske uten kjemikalier.

Det er sant! Men, jeg prøvde med en helt vanlig vaskeklut (en slik som man vasker seg selv med) og hadde på bare noen dråper vann, slik man skal gjøre med baderomsfillen til Enjo. Speilet ble like rent med en vanlig vaskeklut som de dyre Enjo-fillene. Når det gjelder støvkluten så er Jordan sin rimelige mye bedre enn Enjo sin dyre. Enjo sin støvklut, støver...

Ja, ja.. det var min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Enjo har en god kjøkken-klut...eller kanskje det var den man skulle bruke på speil og vindu?..jeg bruker den hvertfall på kjøkkenet, og er veldig fornøyd..(men hadde sikkert blitt like fornøyd med en vanlig kjøkkenklut..?..)

Kropps-kluten til enjo hev jeg i søppla for noen dager siden, snakk om noe dritt...(dritt til 250kr...argh!...)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...