*Lillian* Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 Nu er det finere vær, det blir varmere... Tid for turer ute i naturen.... Er det noen av dere som har mye sex ute i naturen om sommeren? Eller er det liksom "oppbrukt"? Eventuelt er det noen som mener slikt kun hører hjemme bak husets fire vegger? Hadde vært interessant å høre meninger rundt det og hvorfor folk mener som de gjør. Selv gleder jeg meg til sommernettene blir varmere....... Se opp for naken hud i skogen Jeg ser ikke noe galt i å ha sex i naturen så lenge man ikke er der barnefamilier ol er. Sex er jo en naturlig ting blant voksenlivet..... Lillian
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #2 Skrevet 1. mai 2004 tro meg, hver dag det er fint vær, får jeg bare lyst å si til typen på skolen "ta meg med uti skauen og knull meg beibi" men jeg er for sjenert ennå! Buhuhuhu!
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2004 #3 Skrevet 1. mai 2004 Selv gleder jeg meg til sommernettene blir varmere....... Lillian :enig_animasjon:
Nusse Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Spennende og deilig variasjon med utesex. Gleder meg veldig til det! Vi velger ut steder hvor sjansen til å bli oppdaget av andre er minimal. Flaut å bli fersket :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Finnes ikke noe bedre enn det... når sola varmer da
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 sex ute i naturen er utrolig opphissende og deilig! men er ikke spesielt glad i småkryp, så det har ødelagt opplevelsen noen ganger:)
Snefrid Frost Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Enig i at småkryp på bakken kan være turnoff. Mine beste uteopplevelser er på svaberg. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Borrer er heller ikke kult. Er det ikke det det heter da, disse runde stikkende greiene som fester seg som fyyy i alt mulig...? Og folk med hunder burde holde seg til stiene, MED hunden i bånd. De går jo tur til alle døgnets tider :oops: Men sommern er absolutt å foretrekke i forhold til vintern!
Gjest Lompa Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Nei, Lillian. Sex og kos ute i naturen er slett ikke oppbrukt. Gleder meg til det selv jeg. Og til å finne nye,fine steder for en uforstyrret stund under sommersola. Herlig!
Nøste Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Det er deilig med utesex spesielt når det er varmt å sola brenner ,mye bedre enn innesex men jeg liker gjerne en tur i måneskinn å bare ligge å se på stjerner å bare nyter det hele gleder meg.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Mine beste uteopplevelser er på svaberg. :-) Au...
Gjest care Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Au... Jeg synes slike svarberg er fulle av maur. AU
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Lurer på om jeg kan klare å få med meg elsklingen ut i naturen i Nevada når jeg besøker ham til sommeren igjen. Varm ørken med skorpioner og edderkopper. Litt spenning skal man jo ha. Men det spørs om han er for ordentlig til å gjøre det ute.... ... på den annen side så har han jo noen ganske rå tendenser også...
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 *Glede seg til det første nakenbadet* Også i skogen i sommervarmen :oops:
Anki1971 Skrevet 8. mai 2004 #18 Skrevet 8. mai 2004 Sex utendørs er nok opphissende for ganske mange ja Stranda, skogen, i sjøen osv osv - ser ikke noe galt i det jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå