Gå til innhold

Sommer og sol - elskov i naturen

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Nu er det finere vær, det blir varmere... Tid for turer ute i naturen....

Er det noen av dere som har mye sex ute i naturen om sommeren? Eller er det liksom "oppbrukt"? Eventuelt er det noen som mener slikt kun hører hjemme bak husets fire vegger? Hadde vært interessant å høre meninger rundt det og hvorfor folk mener som de gjør.

Selv gleder jeg meg til sommernettene blir varmere....... :sjarmor: Se opp for naken hud i skogen :wink: Jeg ser ikke noe galt i å ha sex i naturen så lenge man ikke er der barnefamilier ol er. Sex er jo en naturlig ting blant voksenlivet.....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

tro meg, hver dag det er fint vær, får jeg bare lyst å si til typen på skolen "ta meg med uti skauen og knull meg beibi" men jeg er for sjenert ennå! Buhuhuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Selv gleder jeg meg til sommernettene blir varmere....... :sjarmor:

Lillian :enig_animasjon: :hjerter::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og deilig variasjon med utesex. Gleder meg veldig til det! :hoppe:

Vi velger ut steder hvor sjansen til å bli oppdaget av andre er minimal. Flaut å bli fersket :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

sex ute i naturen er utrolig opphissende og deilig! men er ikke spesielt glad i småkryp, så det har ødelagt opplevelsen noen ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at småkryp på bakken kan være turnoff. Mine beste uteopplevelser er på svaberg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Borrer er heller ikke kult. Er det ikke det det heter da, disse runde stikkende greiene som fester seg som fyyy i alt mulig...?

Og folk med hunder burde holde seg til stiene, MED hunden i bånd. De går jo tur til alle døgnets tider :oops:

Men sommern er absolutt å foretrekke i forhold til vintern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Nei, Lillian. Sex og kos ute i naturen er slett ikke oppbrukt. Gleder meg til det selv jeg. Og til å finne nye,fine steder for en uforstyrret stund under sommersola. Herlig! :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med utesex spesielt når det er varmt å sola brenner ,mye bedre enn innesex men jeg liker gjerne en tur i måneskinn å bare ligge å se på stjerner å bare nyter det hele gleder meg. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Lurer på om jeg kan klare å få med meg elsklingen ut i naturen i Nevada når jeg besøker ham til sommeren igjen. Varm ørken med skorpioner og edderkopper. Litt spenning skal man jo ha. Men det spørs om han er for ordentlig til å gjøre det ute....

... på den annen side så har han jo noen ganske rå tendenser også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex utendørs er nok opphissende for ganske mange ja :) Stranda, skogen, i sjøen osv osv - ser ikke noe galt i det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...