AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Meg og typen min har vært sammen i snart to år, og da har vi så og si hengt sammen hele tiden og hatt det veldig bra. MEN når ikke vi er i sammen, blir humøret mitt et helt annet. Da tenker jeg mye, og blir veldig lei meg, for på en eller annen måte føler jeg at jeg har sviktet meg selv. Det har seg sånn at hvis vi krangler, så får han alltid alt snudd mot meg, og jeg må komme krypende til korset for å be om unnskyldning. Dette skjedde tilogmed da jeg tok han i å sende skittne bilder av seg selv, og spurte jenter om å få puppebilder på snapchat. Jeg dumpa han etter den hendelsen, men etter en liten stund bestemte jeg meg for å prøve å se forbi det. Men likevel, det endte med at JEG måtte si unnskyld til HAN fordi jeg ikke sendte bilder når han spurte. Dette har skjedd utrolig mange ganger, at ting som han har gjort galt, har han klart å snudd om, slik at JEG sitter med dårlig samvittighet for at jeg overreagerte, og at jeg må si unnskyld til han. Han har også trykket selvtilliten min kraftig ned, fordi han flørter ALLTID med andre jenter (han sier det er ubevisst) og er veldig flink til å kommentere til meg hvis han ser ei digg dame.. og JA, jeg har hatt tanker om å gå fra han flere ganger, men jeg er så sinnsykt glad i han, og klarer bare ikke å forestille meg om å være uten han. For når dette er sagt så er han ellers en veldig snill og god gutt.. Det jeg lurer på, er om han rett og slett har meg rundt lillefingeren? At han vet at han kan gjøre dumme ting, si unnskyld og komme tilbake igjen? Er det noen her som har/har hatt eller kjenner noen som er i samme situasjon? Setter stor pris på svar! Anonymous poster hash: 0474b...7c8 Anonymous poster hash: e28b9...c1e
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Så du mener du ikke er noe verdt? Fortjener du ikke en kjæreste som vil deg godt og respekterer deg?
kareen Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 For en dust, han har jo mer interesse for andre jenter enn deg. Dump han.
Gjest maraii Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Så du mener du ikke er noe verdt? Fortjener du ikke en kjæreste som vil deg godt og respekterer deg? Skal ikke være sånn i et fohold hvertfall! Endret 13. oktober 2013 av maraii
Gjest .-L-. Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Han har jo deg rundt fingeren fordi du latt han ha det. Hvordan kan det være din feil at han prøver å skaffe seg bilder av andre jenter? Det er jo helt absurd. Stå på det du mener er rett og ikke gi etter. Han er ikke noe snill som holder på slik som du sier.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 For en dust, han har jo mer interesse for andre jenter enn deg. Dump han. Ja, magefølelsen sier at det er det beste. Men det som er så dumt er at alle vennene og familien min liker han, og sier selv at han er verdens greieste, og at jeg aldri kan få meg bedre. Men det vet jo ikke hvor mye han roter det til i hodet mitt, selvom han er hyggelig med dem! Men ja, får tenke på det og ta en avgjørelse på hva jeg skal gjøre snart. Anonymous poster hash: e28b9...c1e
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Det kan hende han gjør det ubevisst (det er lite sannsynlig i og med at han sender slike bilder med andre jenter), men det kan også hende han er klar over det selv, og ja.. har deg rundt lillefingern. Kjæresten min brukte tidlig i forholdet og kommentere hvor deilig andre kvinner var, og jeg sa klart i fra at han måtte slutte. Etter en god stund med å være flink å ikke kommentere andre, sa han noe som knuste meg helt. Han snakket om en kvinne (samme hvem det er), og at hun var vakrere enn meg, den vakreste i verden. Han sa det flere ganger, som om det ikke kunne såre meg. Jeg knuste sammen, og forsvant ut. Dårlig folkeskikk kaller jeg det, at han bare kunne si noe sånt og ikke forvente at jeg skulle bli såret. Jeg vurderte forholdet vårt den dagen, om han var verdt å ta vare på. Jeg elsket han jo... Han var jo en veldig ærlig person, så jeg tenkte kanskje det var derfor, at han ikke tenkte seg om. Men sånt sier man ikke, mener jeg. Pga. at jeg ble så såret, forsto han at han ikke kunne si sånt mer. Han visste at det ikke var greit. Nå er han verdens beste, og jeg er glad for at jeg ikke overreagerte. Men jeg hadde rett til å bli knust! Man må jo vite at det ikke er greit å si til kjæresten sin.. Du må snakke med han. Snakk med han før det er for sent; Kanskje han faktisk er verdt å ta vare på, hvis han skjønner at hans oppførsel sårer deg. Du må la han vite at det er alvor, ellers blir du psykisk utslitt.. Hvis han fortsetter slik han gjør, synes ikke jeg han er noe særlig til kjæreste. Man skal ikke oppføre seg slik, med mindre kjæresten godtar det. Jeg hadde iallefall ikke godtatt det han gjør. Lykke til, jeg føler med deg Endret 13. oktober 2013 av s@nd
Loreal Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Å gud, for et avskum av en mann du har, han ser på deg som lettlurt og dum du vet det ? vil du være den jenta da ? ta å ta et skikkelig oppgjør med han og krev ting fra han, og si det med streng het i stemmen og myndighet, du må sette foten ned !
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Han har jo deg rundt fingeren fordi du latt han ha det. Hvordan kan det være din feil at han prøver å skaffe seg bilder av andre jenter? Det er jo helt absurd. Stå på det du mener er rett og ikke gi etter. Han er ikke noe snill som holder på slik som du sier. Er det noen her som vet om det er noen måter å få slutt på dette her da, at han skal være på denne måten, og regne med at jeg skal tilgi han uansett? Er det bare å sette krav, og stå på dem og se om det hjelper, eller er det å dumpe han den eneste utveien? Anonymous poster hash: e28b9...c1e
Isolde Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg tror ikke det hjelper at du bare dumper han uten at dere har pratet ordentlig ut og han har fått vite hva han gjør galt, for dumper du han og han ikke skjønner hvorfor kommer han til å fortsette slik med sin neste kjæreste, osv, og det vil du vel ikke? Jeg synes du burde ta en alvorsprat med han og fortelle han hvor mye han sårer deg, og hvis han ikke klarer å slutte med det, da synes jeg du skal dumpe han. Men du sier du elsker han, så prøv å få han til å forstå først!
Gjest Miranda2011 Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Du trenger ikke dumpe han...ennå. Snakk med han, fortell hva du forventer/ønsker av en partner, fortell ham hvor grensene dine går for hva du vil og kan godta, noe dere burde ha gjort tidlig i forholdet. Han må komme med sine ønsker, du må forsikre han om at det blir konsekvenser hvis han trår over dine grenser, og du må, hvis det skjer, følge opp de konsekvensene du har satt.
Gjest .-L-. Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Er det noen her som vet om det er noen måter å få slutt på dette her da, at han skal være på denne måten, og regne med at jeg skal tilgi han uansett? Er det bare å sette krav, og stå på dem og se om det hjelper, eller er det å dumpe han den eneste utveien? Anonymous poster hash: e28b9...c1e Altså du har jo lært han at dersom han gjør noe gale så kommer han unna med det uten å innrømme skyld, og at han ikke trenger å ta noe som ansvar forden gale handlingen han har gjort. Så jeg tror ikke det at du står på ditt kommer til å endre han. Han tror nok ikke på deg dersom du sier hvor ståe er, og at du uansett kommer krypende tilbake. Vanskelig å si hva det rette å gjøre er. Jeg tror ikke du kommer til å klare å endre denne fyren for dersom man skal endre seg må det være et eget ønske om det. Kanskje han forstår alvoret etter at du har dumpet og ikke snakket med han på 2 måneder? Vanskelig å si, men han virker uansett ikke som en bra fyr å være sammen med. Kanskje det er bedre å finne en som faktisk tar hensyn og som bryr seg? Er vanskelig å gi slipp på noen man er glad i, men noen ganger så er det den riktige handlingen å gjøre. Endret 13. oktober 2013 av .-L-.
Gjest Malanthor Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Basert på hva du skriver kan det virke som om han har visse sosiopatiske trekk. Mitt råd. Slå opp med han og kutt all kontakt. Jeg er helt sikker på at du kan finne deg noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå