Biloba Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Vi prøver på nr 1, og jeg har aldri vært gravid. IKM er på onsdag, men fra onsdag som var har jeg hatt flere negative humørsvingninger, som ofte starter siste uka før mens. Dette tar jeg som en indikator på at ingenting har skjedd denne mnd heller, at alt er som vanlig. Er det noe i det, eller har dere som har pms hatt humørsvingninger som vanlig før positiv test? De andre prøveperiodene har jeg tatt gravitest etpar dager før IKM for å justere forhåpningene, men nå føler jeg egentlig at TR er bankers?
Snooks Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var helt sikker på at mensen var rett rundt hjørnet, hadde alle de vanlige symptomene, pms, murringer osv. Men jeg tok en test dagen før IKM og den ble positiv med en eneste gang og jeg er nå 7 uker på vei
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Jepp. Akkurat samme som Snooks. I dag er jeg 10+1, bortsett fra at min test ikke ble positiv før IKM. Testet dagen før også og det er mulig det var en ubersvak strek der, men jeg tolket det bare som en skyggestrek. Anonymous poster hash: c68cf...9e8
Biloba Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2013 Tusen takk for svar:-) Blir sprø av nysgjerrighet før hver IKM, så greit å vite at jeg ikke kan bruke pms-symptomer til gjettingen. Prøvepause neste syklus, og EL-tester, billigtester og thermometer er på vei i posten.
cecilie85 Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hadde masse pms-symptomer uken før ikm. Kanskje mer enn vanlig. Er nå 14 uker og har ikke hatt humørsvingninger siden den uken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå