AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Altså istedenfor pålegg? Jeg synes dette er så godt på brød, og er ikke så glad i annet pålegg. Jeg bruker gjerne vita lette, eller soft flor lett margarin. Siden jeg bruker det som pålegg, tar jeg på tykker lag en andre vanligvis gjør med margarin. Anonymous poster hash: ceb17...6b1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Margarin er fullt av planteoljer, som kan føre til infeksjoner og belegg i blodårene. Jeg ville holdt meg til ordentlig smør. Smaker jo tusen ganger bedre også... Anonymous poster hash: 831cc...e77 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Nei, margarin er helseskadelig. Anonymous poster hash: 62ea1...49b 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Tull. Margarin går fint men alt med måte. Ikke smør tykt på..bruk heller ett annet smørepålegg så får du mer næring Anonymous poster hash: c2b9d...378
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Du bør få i deg litt proteiner også. Anonymous poster hash: 5bf3b...d7a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Tull. Margarin går fint men alt med måte. Ikke smør tykt på..bruk heller ett annet smørepålegg så får du mer næring Anonymous poster hash: c2b9d...378 Mer næring enn i margarin? Margarin er fryktelig næringstett.. Det er neppe mangel på næring i seg selv, som er problemet med en slik "matrett". Og hvorfor er det tull? Og hvorfor er alt sunt "med måte"? Hvor mye er "med måte"? Er det greit å røyke, bare man gjør det med måte? Er det greit å spise grønnsaker, bare man gjør det med måte? Skjønner ikke hvor folk får det fra at det sunneste kostholdet er et som inkluderer "litt av alt"/"alt med måte". Som om alle de ulike makro- og mikronæringsstoffene var behøvdes i like mengder, og var like sunne/nyttige... Anonymous poster hash: 831cc...e77 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå