Gå til innhold

Hvordan vet jeg hva jeg bør veie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med SF og vet ikke hvor mye jeg på ligge på i vekt. Det er litt vanskleig å se dette visuelt da fettet fordeler seg ugjevnt på kroppen...

Anonymous poster hash: db21a...54e
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Legen din burde fortelle deg hva du burde veie for å ha en sunn kropp. Umulig for et forum å svare på hva som er en sunn vekt for deg.

• Liker 2
Gjest Nanne70
Skrevet

Nå har ikke jeg erfaring med SF, men tenker at du bør fokusere på sunt kosthold og moderat fysisk aktivitet heller enn vekt.

Gjest Blomst83
Skrevet

Legen din burde fortelle deg hva du burde veie for å ha en sunn kropp. Umulig for et forum å svare på hva som er en sunn vekt for deg.

Støtter denne. Du få bestille deg en legetime,og ta det opp med h*n.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du burde ha BMI og fettprosent midt i normalområdet. Man kan få kjøpt billige fettprosentmålere på Ebay. De er sikkert ikke så nøyaktige, så derfor tok jeg forbehold om at man skal ligge midt i.

Gjest Coolaid
Skrevet

Du burde ha BMI og fettprosent midt i normalområdet. Man kan få kjøpt billige fettprosentmålere på Ebay. De er sikkert ikke så nøyaktige, så derfor tok jeg forbehold om at man skal ligge midt i.

Bmi og fettprosent råd til en som har slitt med SF ????? Skikkelig dårlig stil å gi et sånt råd.

Skrevet

Hør med legen/helsesøster. Vi på forumet vet ikke hvordan du ser ut, og ikke er vi flinke nok til å vite hva kroppen din trenger å ligge på i vekt for at den skal være sunn. Ikke vet vi om det er lurt å tenke på vekt over hodet. Så snakk med legen din. Du kan få mange feil råd når du spør på forumer. Mange svar kan høres veldig "riktige" og "ekspert" ut selv om de ikke er det.

Skrevet

Bmi og fettprosent råd til en som har slitt med SF ????? Skikkelig dårlig stil å gi et sånt råd.

Jeg vet lite om sf, men hvordan er det annerledes for en en som har hatt sf å forholde seg til bmi? Det gir jo en meget klar indikasjon når du er innenfor normalen?

Anonymous poster hash: 967ae...86b

• Liker 1
Skrevet

Du kan veie minst 5kg mindre enn siste to tallene på høyen din, og maks 10kg høyere

Feks 165cm høy. Du kan veie mellom 60-75 kg.

Anonymous poster hash: 2c21d...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...