Gjest Kv84 Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Moren min blødde tidlig i graviditeten med meg i magen og lurer på om det kanskje kan ha vært en tvilling. Merker jeg ikke kan glemme at hun sa hun trodde det var slik at jeg kunne hatt en søster eller bror. Andre som har opplevd dette eller har samme tanker, om ting man aldri kan vite svaret på?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hvis man mister tidlig i graviditeten er det fordi det ikke er levedyktig og har aldri vært det, så det er ikke noe å tenke på. Anonymous poster hash: 237e2...ac9
Amens Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Det kommer vel helt an på mengder og utseende og slikt. Jeg hadde faktisk små menstruasjoner de to første månedene av mitt svangerskap, så jeg fant ut ganske sent at jeg faktisk var gravid. Men jeg har hatt blødninger tidligere som kanskje har vært tidlige aborter (gått på pilla siden eg var 15), noen mener at så mange som 70% av alle seksuelt aktive kvinner som går på pillen har hatt en tidlig abort og ikke merket det helt. Dette er dog tall basert på spekulasjoner og ingen seriøse studier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå