Gå til innhold

Finne bortadoptert bror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hvilket underforum jeg skulke skrive i...

Saken er at jeg vil finne min fars sønn som ble adoptert etter fødselen. Dette var på 60-tallet. Vet bare mirens fornavn, dette er usikkert om stemner. Guttens fornavn og to årstall er aktuelle. Samt ca hvor i landet han kom. Har hørt om en kommune.I tillegg til min fars navn. Far er død for mange år siden. Min mor fortalte det hun visste for noen år siden. Det er det jeg vet. Noen som vet hvordan man kan gå fram for å finne denne personen?

Anonymous poster hash: db9e9...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun den som er adoptert selv som har rett til å se sin mappe.Innsyn i adoptivpapirer osv.

Det eneste du som halv-søsken kan gjøre,er å bruke media. FB f.eks og lage en gruppe der du søker etter XX

Men om personen selv ikke vet at h*n er adoptert,er det værre. Da kan du ikke forvente å finne ut noe

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Om jeg husker riktig (alle forbehold for det altså) så kan kanskje Frelsesarmèen hjelpe?

Men, det er nok ikke slik at de vil gi deg navn og adresse på mannen. Dte er ham som vil få informasjon om at noen vil ha kontakt med ham... og så er det han som bestemmer om han ønsker denne kontakten eller ikke.

Og nok en gang, alle forbehold om at dagens status ikke lenger er slik at det kan være hjelp å få av Frelsesarmèen.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...