AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er ei jente på 21 som alltid har vært populær for det motsatte kjønn og alltid vært hun som er morsom å være sammens med. (selvskryt, blabla) Dette er ikke noe jeg har tenkt over selv, de guttene jeg har vært sammens med før har bare tatt meg som jeg er, ikke brydd seg noe særlig om andre flørtet med meg osv. Nå har jeg funnet meg en mann som er eldre enn meg som jeg er utrolig glad i, vi har vært sammens i 7mnd nå. Men han takler ikke dette at flere liker meg, og noen kanskje viser det litt bedre enn andre. Jeg er flink med å ta vare på han, vise at det er bare han jeg vil ha, har også sagt at jeg er glad i oppmerksomheten jeg får, men det er jo han jeg bryr meg om sånnsett, er han jeg kommer hjem til, enesten jeg er flørtete mot. Jeg flørter aldri tilbake til andre selvfølgelig. Han er så sjalu .. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg gjør aldri noe galt, vet ikke om jeg egentlig vil forandre meg for noen heller, burde jeg det? Anonymous poster hash: e6ba6...b4e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Han stoler vel ikke på deg da Anonymous poster hash: 04691...44f 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Han stoler vel ikke på deg da Anonymous poster hash: 04691...44f TS her. Er akkurat det som er problemet, og jeg har flere guttevenner enn jenter. Det er bare sånn, alltid vært. Jeg har som sagt aldri gjort noe galt. Anonymous poster hash: e6ba6...b4e
curlygirly94 Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde det samme med x'en min. Er en grunn til at jeg gjorde det slutt, han var altfor sjalu og innpåsliten for meg. Man skal ikke behøve å forandre seg for dem man er sammen med, og jeg kan være enig i det som ble skrevet med at han ikke stoler på deg. Slik følte jeg det gjennom heele forholdet, og det er en så tung byrde at du begynner å lure på masse forskjellige ting. Lykke til ! 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Løp! Anonymous poster hash: 2b9d5...144
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Er han først sånn så blir det ikke bedre uansett om du kler deg i heldekkende burka og utstyrer deg med gps hvor du enn er. Been there og jeg kom meg heldigvis unna. Anonymous poster hash: df657...678
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Det er ikke noe som heter sammens! Anonymous poster hash: d30af...7a6 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Kanskje han har rett i at du er for oppmerksomhetssyk for ham? Løsningen er ganske enkelt at han finner seg en dame som kun har behov for hans oppmerksomhet og at du finner deg en mann som synes det er helt greit at du viser at du liker oppmerksomheten du får.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Johoo, for trøndere så :-D Det er ikke noe som heter sammens!Anonymous poster hash: d30af...7a6 Anonymous poster hash: e6ba6...b4e
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 TS her. Er akkurat det som er problemet, og jeg har flere guttevenner enn jenter. Det er bare sånn, alltid vært. Jeg har som sagt aldri gjort noe galt. Anonymous poster hash: e6ba6...b4e Er du ikke interessert i vise hensyn så kommer det ikke til å fungere. 1
Gjest Awzm me Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Dersom det er guttevennene dine som flørter med deg, og du ikke gjør noe for å stoppe det selv om du ikke flørter tilbake så forstår jeg kjæresten din. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Er han først sånn så blir det ikke bedre uansett om du kler deg i heldekkende burka og utstyrer deg med gps hvor du enn er. Been there og jeg kom meg heldigvis unna.Anonymous poster hash: df657...678 Herregud.. Anonymous poster hash: 7d903...46f
Adhara Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå