AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Var ute på date med en kollega på fredag. Vi kysset. Vårt første kyss. Følte vel at begge to var "delaktig" i det, men håper da inderlig ikke at han ble skremt....!? er litt usikker på om det var han eller jeg som kysset først, det skjedde så fort.. Men han kysset da tilbake hvis det skulle være tilfelle. Vi har en utrolig god kjemi og jeg føler at han trives i mitt selskap. Jeg sendte melding senere den kvelden og takket for en fin kveld. Fikk tilbake at han hadde kost seg og at det var veldig hyggelig. Har ikke hørt noe siden det og nå er det søndag.. Bør jeg vente til han tar kontakt eller sende en melding idag? Hele situasjonen er jo litt spesiell, siden vi er kollegaer, så vil ikke "rushe" noe.. men liker han utrolig godt. Anonymous poster hash: 5c773...971
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 ? Ts her igjen, vil legge til et spørsmål. hvordan bør jeg gå frem for at det ikke skal bli "too much"? Anonymous poster hash: 5c773...971
Krinoline Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Vil anbefale at du nå er laidback og lar han sende neste melding. Prøv å la være å være den som tar kontakt først, igjen, selv om det er fristende. Det er gjerne litt sånn at gutter og menn må ha litt avstand og gå og lure litt på om du er interessert, for at de skal bli ordentlig interessert. Er det for opplagt er det ikke så spennende. Sånn generelt, altså. Finnes mange mange unntak som sikkert bare ville satt pris på mer pågåenhet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Vil anbefale at du nå er laidback og lar han sende neste melding. Prøv å la være å være den som tar kontakt først, igjen, selv om det er fristende. Det er gjerne litt sånn at gutter og menn må ha litt avstand og gå og lure litt på om du er interessert, for at de skal bli ordentlig interessert. Er det for opplagt er det ikke så spennende. Sånn generelt, altså. Finnes mange mange unntak som sikkert bare ville satt pris på mer pågåenhet. Takk for tips Er jo litt spesielt siden han er en kollega.. Siden han kan ikke da bare "flykte" som andre gutter gjerne hadde gjort.. jeg er litt stuck med han.. er virkelig interessert i denne gutten og vi har en utrolig god kjemi. er bare nysgjerrig på hva han tenker.. og hva han synes om kysset, at han også ville det like mye som meg, det gikk så fort når det skjedde!! Vi ga hverandre klem og jeg kysset han på kinnet og plutselig kysset vi på munnen.. gikk på fort at jeg ikke aner hvem som "gjorde" det.. Anonymous poster hash: 5c773...971
Gjest Heartbeat Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Vil anbefale at du nå er laidback og lar han sende neste melding. Prøv å la være å være den som tar kontakt først, igjen, selv om det er fristende. Det er gjerne litt sånn at gutter og menn må ha litt avstand og gå og lure litt på om du er interessert, for at de skal bli ordentlig interessert. Er det for opplagt er det ikke så spennende. Sånn generelt, altså. Finnes mange mange unntak som sikkert bare ville satt pris på mer pågåenhet. Enig i dette 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Jobber dere sammen daglig? I såfall ville jeg bare ha smilt litt ekstra til han og ellers vært slik du pleier mot han også ser du om han tar kontakt igjen etterhvert Anonymous poster hash: 563c9...a46
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 TS her Det skal jeg gjøre.. Jeg har aldri før opplevd denne kjemien med noen. Vi har kun kjent hverandre en kort stund og det føles allerede så bra. Men vet jo ikke hva han vil, desverre ingen tankeleser. Men regner med at han ikke hadde funnet på ting med meg på fritiden vår hvis han ikke var interessert.. Jeg er iallefall betatt!! Anonymous poster hash: 5c773...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå