Jeanine Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 Er det noen måte en kan få utsatt mensen et par uker når man ikke bruker p-piller og lignede? er det i såfall på reseptfritt eller må jeg til legen bare for det??
Gjest Hel Skrevet 1. mai 2004 #2 Skrevet 1. mai 2004 Det er noen piller du kan ta men husker ikke helt hva de heter. De kan bare tas i 10 dager så vidt jeg vet da.
Diva Skrevet 1. mai 2004 #3 Skrevet 1. mai 2004 Vet om noen piller som heter Primolut-N som bl. a kan forskyve mensen. Jeg er ganske sikker på at du må ha resept på dem. Spør legen din
Salt Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Jeg er ganske sikker på at du må ha resept på dem. Ja, de er reseptbelagt. Du må begynne å ta pillene 3 dager før du skulle hatt mensen for at de skal virke. Så fortsetter du å ta dem 3 ganger daglig i 10 dager.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 har prøvd de dær pillan...å dæm fungerte kjæmpebra.. annbefale dæm
Jeanine Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2004 Tusen takk for tips. Da er det vel bare å bestille time hos legen da. Teit at en må dit bare for det, tar jo sikkert ikke mer enn 2 min. Blir dyre minutter det..
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Neste gang du skal ha samme piller kanskje du ikke trenger å gå til legen, men få legen til å sende resept til apoteket. Det var den beskjeden jeg fikk, siden det var første gang måtte jeg undersøkes...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå