AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Rundt den 22. August fant jeg ut at jeg var gravid, men jeg var veldig tidlig på vei. Lørdagen etter begynte jeg å blø mye og var redd ting hadde gått galt. Det ble mye styr rundt det og jeg tok haugevis av blodprøver ukene i ettertid, hcgen steg mer og mer mellom hver gang men den steg ikke så mye som legene ville. Jeg ble henvist til tidlig ultralyd og de fant ingenting så det viste seg at ting gikk galt den lørdagen i august. Tok såklart blodprøver og blodprøven fra forrige uke hadde hcgen gått ned til normalen igjen som "ikke gravid". Ettersom dette er ønsket har vi hatt ubeskyttet sex hele veien også i ettertid av spontanaborten, og i helgen har jeg begynt å merke ømhet i brystene. Det startet med såre nipler og nå har det begynt å bli ømhet i hele brystet. Har heller ikke fått mensen og har ikke blødd etter den lørdagen ting gikk galt. Kan jeg være gravid igjen? Eller er det noe som kan henge igjen etter spontanaborten? Har ikke hatt noe graviditetstegn etter jeg blødde men nå i helgen begynte det å komme igjen sånne småtegn jeg legger merke til at jeg hadde før jeg fant ut at jeg var gravid i august. Anonymous poster hash: 7ffb6...e1d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde en spontanabort for noen år siden og fikk litt symptomer tilbake, men det var ukene etterpå. Det har nå gått ca 1,5 mnd siden din sa, så jeg tviler sterkt for at dette er symptomer etter en sa. Men det kan jo være falske symptomer fordi du tenker mye på en graviditet. Er det ekte gravidsymptomer så skal du få en positiv test nå, så ta en test Anonymous poster hash: a80e8...d05
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Ts her. Men jeg tok blodprøve forrige uke og da hadde den gått tilbake i normalen, kan jeg ha blitt gravid igjen men at det kanskje et litt for tidlig til at det vises på blodprøva? Jeg fikk jo vondt i puppene veldig tidlig sist, da var det så vidt det vistes på en graviditetstest og en clearblue som viste 1-2.Anonymous poster hash: 7ffb6...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå