gele Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har i det siste vært ganske deprimert, og må finne meg noe nytt å gjøre. Jeg studerer, er med venner og kjærste, men jeg trenger noe å gjøre som gjør at jeg ikke er avhengig av andre for å finne på noe. Jeg trener litt, men syns det er vanskelig å finne motivasjonen, og syns dessuten det er litt skummelt å gå på treningssenteret aleine. Er veldig typisk jente jente, glad i dyr, sminke, mote, blogger, trening, lesing, accesories osv. Jeg er 20 år. Hjelp meg!
Gjest Seajewel Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Strikke! Dorthegenseren, for eksempel. Kjempeenkelt nybegynnerprosjekt, som du vil ha glede av, tenk å lage din egen genser, til deg selv. Eller hekling, hekle deg et lunt og fint teppe i farger du liker. Foto, ta med deg kameraet ut i naturen og ta fine høstbilder nå som trærne er på sitt mest fargerike. Kanskje ser du noen dyr som du kan ta bilder av og.
SnøUglen Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Kjenner meg igjen. Noe som har gitt meg stor glede er håndarbeid. Følelsen av å mestre noe nytt og lage egne ting er fantastisk. Du kan finne mye inspirasjon på nettet eller hobby/garnbutikker. Dersom du har bilder liggende går det an å lage flotte album. 1
Gjest Mupsi Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Ta bilder som nevnt synes jeg er artig også. Lage kort, hekle pannebånd og grytekluter f.eks. Geocatching, gå tur med naboens hund.
gele Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2013 Hmm ja dere har noen gode ideer her da! Men jeg føler meg ikke så kreativ, og jeg har alltid vært skikkelig dårlig i kunst og håndtverk feks!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Hmm ja dere har noen gode ideer her da! Men jeg føler meg ikke så kreativ, og jeg har alltid vært skikkelig dårlig i kunst og håndtverk feks! Du trenger ikke være det spor kreativ for å velge deg ut en ting du liker og så følge oppskriften i en bok. De foreslår til og med farge og materialer for deg. Og om du var dårlig på skolen betyr ingenting for din evne til å gjøre håndarbeid på fritida. Det kan til og med bidra til ekstra mestringsfølelse å få til noe du hittil ikke har hatt noe særlig greie på. Noe enkelt, som en gryteklut, et sjal eller noe slikt kan fortelle deg om det er noe du liker eller ikke. Finnes plenty med oppskrifter på nett eller bøker på biblioteket. Om du vil komme deg mer ut uten venner anbefaler jeg en studentorganisasjon/frivillig arbeid. Anonymous poster hash: c46e3...b45
Gjest Mupsi Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Vet det er mange som har fått gode venner gjennom Røde Kors frivillig arbeid. Der tror jeg du kan være med så mye eller lite du vil.
gele Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2013 Du trenger ikke være det spor kreativ for å velge deg ut en ting du liker og så følge oppskriften i en bok. De foreslår til og med farge og materialer for deg. Og om du var dårlig på skolen betyr ingenting for din evne til å gjøre håndarbeid på fritida. Det kan til og med bidra til ekstra mestringsfølelse å få til noe du hittil ikke har hatt noe særlig greie på. Noe enkelt, som en gryteklut, et sjal eller noe slikt kan fortelle deg om det er noe du liker eller ikke. Finnes plenty med oppskrifter på nett eller bøker på biblioteket. Om du vil komme deg mer ut uten venner anbefaler jeg en studentorganisasjon/frivillig arbeid. Anonymous poster hash: c46e3...b45 Selvfølgelig ikke,men jeg har aldri vært kreativ/likt kunst og håndtverk/lage ting, så jeg tror ikke det er noe for meg. Det må da finnes hobbyer hvor man ikke trenger å lage noe :/ ?
navnet Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er som deg, lite kreativ Jeg fyller dagene mine med: gaming, akvarier, hunden min, matlaging (mye kult å finne på der!) å har akkurat begynt på cross fit (slitsom som pokker, men god god trening) jeg tror jeg enda kunne hatt en hobby til, å har skikkelig lyst til å begynne med kajakk eller elvefiske, men da må man være to føler jeg.. Akvarier er spennende (jeg er litt fysikkgeek å synes det er spennende å lage egne biotoper som funker!) kult med fisker som trives å kule planter som ikke dør. (sånn som potteplantene mine) Å så lager jeg nailart på tåneglene mine, men det tror jeg kun er når mannen ser på sport på tv...
Tvist Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Hva med å hjelpe dyrebeskyttelsen frivillig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå