Gå til innhold

"Binget" i 3 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååh, er så følelsesladd for tiden, og har overspist syykt i 3 dager. Har sf (men vanligvis den andre retningen), så dette utrolig skremmende for meg. Veier vanligvis 49 kg, hvor mange kilo kan jeg legge på meg på 3 dager? :(

Anonymous poster hash: ea590...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du hjelp for spiseforstyrrelsene dine?

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Gå til legen din,og be om henvisning til dps.

Skrevet

Du er 16, og dermed medisinsk myndig. Foreldrene dine har ikke lenger automatisk rett til å vite hva du gjør til legen. Helsesøster har nok gode intensjoner når hun mener du skal snakke med din mor, men dersom du ikke klarer det, må du få hjelp på annet vis! Snakk med fastlegen din. Jo før jo heller.

Anonymous poster hash: b62a3...169

• Liker 1
Skrevet

Du er 16, og dermed medisinsk myndig. Foreldrene dine har ikke lenger automatisk rett til å vite hva du gjør til legen. Helsesøster har nok gode intensjoner når hun mener du skal snakke med din mor, men dersom du ikke klarer det, må du få hjelp på annet vis! Snakk med fastlegen din. Jo før jo heller.

Anonymous poster hash: b62a3...169

Men jeg er så redd for at jeg ikke blir tatt seriøst. At jeg ikke er syk nok for å få ekstra hjelp.. Er jo så mange som har en dårlig dag og er misfornøyd med kroppen sin, og dermed selvdiagnoserer seg selv som spiseforstyrret. Skal tilbake til helsesøster på torsdag, hva skal jeg evt be om da?

Anonymous poster hash: 3fde0...609

Skrevet

Kjære TS

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/"]IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Ønsker deg alt godt,

Vennlig hilsen Irrlys, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...