tinki vinki Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 noen som har erfaringer med cosmica produkter fra apoteket? har hørt at de skal være veldig bra.. her er et produkt fra cosmica som jeg lurer på og kjøpe: http://www.aconordic.no/products/4259/20035/0/19228/cosmica_face_ansiktsvann_t_rr_hud.aspx tenkte og kjøpe hele serien jeg har ganske følsom hud og litt kviser. jeg er 23 år. prøvd mye forskjellig husker at jeg prøvde noe fra apoteket en gang ,som jeg var svært fornøyd med, men husker ikke hva produktet het. ligner litt på pakningene til cosmica. men lurer på om det ikke var cosmica. Har prøvd mye jeg ikke er fornøyd med av dyre kremer og rensing som har gjort huden min mye verre. så tenkte og prøve noen enkle og rimlige produkter denne gangen. en venninne sa at det tar 6 uker før en ser effekt pga huden fornyer seg og det er den tiden det tar før et produkt virker, stemmer det?..
fiddlesticks Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Det siste er sant, ellers så funker ofte helt basic'e produkter fra apotek kanskje best istedenfor avanserte dyre kremer etc. Uansett så koster det ikke allverden, så du kan jo prøve.. ellers kan du jo søke på "cosmica review" etc =)
MissCoverdale Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Da ville jeg heller kjøpt et kit fra Nourish eller Korres og testet det.. Cosmica er noe drit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå