AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Har fått meg profil på et datingsted, og har funnet et par jeg gjerne vil ta kontakt med. Men klarer ikke komme på hva i all verden jeg burde skrive i første melding. Ville normalt gjerne fortalt litt om meg selv, som alder, interesser og slikt. Men virker så unødvendig når alt det står i profilen. Hva pleier folk skrive i slike meldinger? Anonymous poster hash: 6139b...55d
Mike Waters Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Menn: "hallå sexy", "Flotte bilder esse", "Hei" og/eller "Hva skjer?" Desverre...................... Skriv noe som fanger oppmerksomhet og vekker interesse, er du kvinne holder det nok bare med å være logget på har jeg hørt 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Menn: "hallå sexy", "Flotte bilder esse", "Hei" og/eller "Hva skjer?" Desverre...................... Skriv noe som fanger oppmerksomhet og vekker interesse, er du kvinne holder det nok bare med å være logget på har jeg hørt Er kvinne, men kanskje "hallå sexy" fungerer andre veien? :D ts Anonymous poster hash: 6139b...55d
Emmaline Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Menn: "hallå sexy", "Flotte bilder esse", "Hei" og/eller "Hva skjer?" Desverre...................... Skriv noe som fanger oppmerksomhet og vekker interesse, er du kvinne holder det nok bare med å være logget på har jeg hørt Mikey - Velkommen tilbake kjekken Hehe, dette hørtes kjent ut ja. Endret 13. oktober 2013 av Emmaline 1
Kristian Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Menn: "hallå sexy", "Flotte bilder esse", "Hei" og/eller "Hva skjer?" Desverre...................... Skriv noe som fanger oppmerksomhet og vekker interesse, er du kvinne holder det nok bare med å være logget på har jeg hørt Joa, men det å bare få et "Hei!" fra et kvinnfolk er litt kjedelig.
Mike Waters Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Joa, men det å bare få et "Hei!" fra et kvinnfolk er litt kjedelig. Enig. Derfor kan det nok være hensiktsmessig å bruke noe utradisjonellt og personlig den veien også.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Hva med å fortelle litt om deg selv, og hva som fanget din interesse hos den du skriver til? Jeg ville tro folk setter pris på at den som skriver faktisk har lest profilteksten deres... Endret 13. oktober 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er bare ute etter sex, men pleier å kommentere det i profilen som fikk meg interessert. Har han fine bilder kommenterer jeg det, har han en gøyal tekst finner jeg noe der å spinne videre på. Å bare si hei blir litt tafatt, når du er den som åpner. Anonymous poster hash: 68927...d2b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Veien å gå er å være ærlig og rett frem. Hvis du er ute etter sex og kun sex, så skrive det. Ikke gå rundt grøten. Skriver du at du er på jakt etter en mann for seksuell nytelse, ingen forpliktelser og småsnakk. Du vil knulle. Ja, da er du spart for mye. Samme uansett hva det gjelder. Ute etter et forhold, skriv det. Ute etter gruppesex, skriv det! Hva er poenget med å gå rundt grøten?? Anonymous poster hash: 7fc34...af4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Er tilhenger av å vere ærlig. Hadde vert enklere om jeg kun var ute etter sex, så kunne jeg vell skrivd det. Er interessert i å bli kjent og se om det er mulighet for noe mer, men føler det blir litt standard å skrive. ' Har prøvd meg på et par meldinger, får bare vente å se om de svarer da. Det er først og fremst en som hadde vert veldig veldig fint om svarte... Anonymous poster hash: 6139b...55d
Chloe- Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg syns du bør starte samtalen med noe som interesserer deg ved vedkommendes profil. Om hun har hytte på Gol, jobber som bibliotekar, har fine øyne - eller hva det måtte være.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg syns du bør starte samtalen med noe som interesserer deg ved vedkommendes profil. Om hun har hytte på Gol, jobber som bibliotekar, har fine øyne - eller hva det måtte være. Om han har hytte etc. This is a girl asking Men takk for tipset. ts Anonymous poster hash: 6139b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Om han har hytte etc. This is a girl asking Men takk for tipset. ts Anonymous poster hash: 6139b...55d Åja, du er hetero. Vel. Jeg syntes Chloe ga det beste tipset. Jeg ville prøvd å starte en samtale ved å sende en melding med et spørsmål i. Anonymous poster hash: 866ea...d30 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Men hvordan få gutta til å lese meldingen? Ser de er pålogga , men står at meldingen fortsatt er ulest. Er det ikke normalt å lese nye meldinger når er først logger på en slik plass? Anonymous poster hash: 6139b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Men hvordan få gutta til å lese meldingen? Ser de er pålogga , men står at meldingen fortsatt er ulest. Er det ikke normalt å lese nye meldinger når er først logger på en slik plass? Anonymous poster hash: 6139b...55d Jeg pleier å sjekke personen først før jeg åpner mld. Om jeg ikke er interessrt i personen, så lar jeg vær ååpne mld Alt for å ikke såre... vet ikke hva som er best jeg: 1. La vær å åpne mld 2. Åpne mld og la vær å svare 3. Svare med "er dessverre ikke interessert" What do u think? Anonymous poster hash: 2d7f2...24c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg pleier å sjekke personen først før jeg åpner mld. Om jeg ikke er interessrt i personen, så lar jeg vær ååpne mld Alt for å ikke såre... vet ikke hva som er best jeg: 1. La vær å åpne mld 2. Åpne mld og la vær å svare 3. Svare med "er dessverre ikke interessert" What do u think? Anonymous poster hash: 2d7f2...24c Har ikke vert inne på profilen min heller. Jeg kan da ikke ha et så avskrekkende profilbilde at han verken gidder lese meld eller profil? :o Anonymous poster hash: 6139b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Har ikke vert inne på profilen min heller. Jeg kan da ikke ha et så avskrekkende profilbilde at han verken gidder lese meld eller profil? :o Anonymous poster hash: 6139b...55d Haha. Du trenger ikke å være så avskrekkende da. Kanskje han ikke har sett at han har fått mld av deg ennå Gi det litt tid... jeg får haugevis med brev hver dag. Men her om dagen sendte jeg brev til fire gutter og har bare fått svar fra han ene, en annen har åpnet mld mi men ikke svart (så jeg tar hintet!) og to stk har ikke lest mld mi. Eller så vil de bare ikke åpne dne Men man må ikke ta det personlig for detom! Anonymous poster hash: 2d7f2...24c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Haha. Du trenger ikke å være så avskrekkende da. Kanskje han ikke har sett at han har fått mld av deg ennå Gi det litt tid... jeg får haugevis med brev hver dag. Men her om dagen sendte jeg brev til fire gutter og har bare fått svar fra han ene, en annen har åpnet mld mi men ikke svart (så jeg tar hintet!) og to stk har ikke lest mld mi. Eller så vil de bare ikke åpne dne Men man må ikke ta det personlig for detom! Anonymous poster hash: 2d7f2...24c Neida, tar det ikke personlig. Bare lurte på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg her, type nettdating- internt kanskje . Er en som har lest, og ikke svart. Det er greit nok, da vet jeg at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 6139b...55d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 Neida, tar det ikke personlig. Bare lurte på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg her, type nettdating- internt kanskje . Er en som har lest, og ikke svart. Det er greit nok, da vet jeg at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 6139b...55d Mm. Man kan ikke få alle xD haha. Ååh han jeg syns er SÅÅ kjekk som jeg sendte brev til, er han som åpnet brevet men ikke har svart. GRR!! haha. Er ikke jeg god nok for han lissåååm? *himle med øynene* Anonymous poster hash: 2d7f2...24c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Mm. Man kan ikke få alle xD haha. Ååh han jeg syns er SÅÅ kjekk som jeg sendte brev til, er han som åpnet brevet men ikke har svart. GRR!! haha. Er ikke jeg god nok for han lissåååm? *himle med øynene* Anonymous poster hash: 2d7f2...24c Jo, vil ha ALLE!! Alle burde synest jeg er mest fantastisk i hele verden . Hehe, neida. Han som er sååå kjekk har ikke vert pålogga etter jeg skreiv til han, så der gjennstår det å se da. Flere fisker, flere fisker... Anonymous poster hash: 6139b...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå