Gå til innhold

Er det uansvarlig når stygge mennesker får barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det uansvarlig hvis to stygge mennesker får barn sammen? De vet jo da at sannsynligheten for å få et stygt og uattraktivt barn er veldig stor, og at dette barnet trolig vil oppleve store problemer i sin oppvekst med bl.a. mobbing?

Bør man i slike tilfeller vurdere adopsjon?

Anonymous poster hash: 6dabf...0f8
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Og hvem bestemmer hvem som er stygge og hvem som er pene nok?

• Liker 19
Skrevet

Det spørs hvorfor de er stygge.

• Liker 1
Skrevet

Er det uansvarlig hvis to stygge mennesker får barn sammen? De vet jo da at sannsynligheten for å få et stygt og uattraktivt barn er veldig stor, og at dette barnet trolig vil oppleve store problemer i sin oppvekst med bl.a. mobbing?

Anonymous poster hash: 6dabf...0f8

Ikke like uansvarlig som når mindre intelligente får barn... *nudge, nudge*

Anonymous poster hash: 64b5e...ccc

• Liker 27
Skrevet

Søt du er som prøver å provosere. :kgbaby:

• Liker 3
Skrevet

Syns det er mer uansvarlig om foreldre som mener slikt får barn. Stor sannsynlighet for at de lærer barna å tenke på samme måte.. Ikke rart folk blir mobba da.

• Liker 8
Gjest Malanthor
Skrevet

Nei fysj!

Men det er uansvarlig når folk som ikke kan gi barna en god oppvekst gjør det. Og da snakker jeg ikke hovedsaklig om penger.

• Liker 3
Skrevet

Ikke like uansvarlig som når mindre intelligente får barn... *nudge, nudge*

Anonymous poster hash: 64b5e...ccc

Ligger søvnløs om natta og tenker på det samme.

• Liker 1
Skrevet

Ja, skikkelig uansvarlig! De burde spare verden for flere stygge folk :rolleyes:

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 4
Skrevet

Er det uansvarlig hvis to mennesker med en ondskapsfull personlighet får barn sammen? De vet jo da at sannsynligheten for å få et uempatisk og slemt barn er veldig stor, og at dette barnet trolig vil oppleve store fritidsproblemer i sin oppvekst med bl.a.å sitte på forum for å bedrive mobbing av andre mennesker?

- Svaret mitt til deg TS er absolutt ja :) Du bør virkelig vurdere å adoptere ;)

Fare for at adoptivbarnet blir like ondt som adoptivforelderen i dette tilfellet :P

Lurer ellers på om TS har tenkt å sjekke utseendet på adoptivforeldrene før h*n tar sjansen på å få en lite smekker unge.

Anonymous poster hash: 371ec...cbd

Skrevet

det er mer uansvarlig når folk som deg får tilgang til sosialemedier, når du skriver sånt som dette.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Tenkte å gi deg et strengt svar ts, men helt ærlig er du ikke verdt det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal gå litt mot strømmen her å si at jeg er litt enig med ts. Jeg er en stygg person selv og jeg har fått kommentarer på utseendet mitt fra så lenge jeg kan huske. Fra jeg var 12 til jeg var 14 var jeg et regelrett mobbeoffer og som regel gikk kommentarene jeg fikk på utseendet mitt, både fra gutter og jenter. Jeg må innrømme at det frister svært lite å videreføre de genene jeg har å by på med de følgene det kan få for et annet liv.

Anonymous poster hash: 23ca5...7fb
  • Liker 3
Skrevet

Hei.

De uansvarlige her, er folk som tror at alle mennesker skal se "perfekte" ut - til enhver tid. Ta deg en tur ut - Er alle menneskene man ser modelltynne, flott kledd, med silkehår og nydelig barnevogn, perfekt partner og vakker rasehund i bånd?

Nei. Verden er full av mennesker, som alle er forskjellige. Men alle mennesker er pene og vakre på sin måte. Og hva som er vakkert utseendemessing, er veldig individuelt.

;)

• Liker 2
Skrevet

Negativ pluss negativ blir positiv.

• Liker 2
Skrevet

Utseende er heldigvis ikke alt denne verden har å by på..

Skrevet (endret)

Fare for at adoptivbarnet blir like ondt som adoptivforelderen i dette tilfellet :P

Lurer ellers på om TS har tenkt å sjekke utseendet på adoptivforeldrene før h*n tar sjansen på å få en lite smekker unge.

Anonymous poster hash: 371ec...cbd

Slike personer burde ikke få lov til å reprodusere hverken gener eller tanker/holdninger :P

Endret av Stella-Polaris
Skrevet

Jeg skal gå litt mot strømmen her å si at jeg er litt enig med ts. Jeg er en stygg person selv og jeg har fått kommentarer på utseendet mitt fra så lenge jeg kan huske. Fra jeg var 12 til jeg var 14 var jeg et regelrett mobbeoffer og som regel gikk kommentarene jeg fikk på utseendet mitt, både fra gutter og jenter. Jeg må innrømme at det frister svært lite å videreføre de genene jeg har å by på med de følgene det kan få for et annet liv.

Anonymous poster hash: 23ca5...7fb

Jeg ble mobba fordi jeg ikke var pen, men når jeg ser meg i speilet nå, så syns jeg at jeg er verdens peneste:) og er stolt av mitt eget utsende, hvem kan bestemme hvem som er pen og ikke?:) jeg vil nok tru at du er like pen som meg:D

• Liker 4
Skrevet

Mennesker med slike holdninger som ts burde ikke få barn. Årsaken til mobbing er ikke en feil ved offeret. Det er mobberen det er noe galt med, og foreldrene har feilet i oppdragelsen.

Men egentlig tror jeg bare du troller, så det spiller ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...