Gå til innhold

Litt forvirret ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pratet med en mann i ca 2 uker og har møtt ham 4 ganger. Vi har det kjempe fint sammen og han er helt fantastisk. Holder meg i hånd, klemmer, kysser... Ringer hver dag.I går kveld sa han at dette er første gang at han føler at en person gjør ham glad og lykkelig og at han er forelsket i meg. Der stusset jeg litt. Jeg er litt skeptisk når det gjelder mennesker som forelsker seg så fort.

Vi er begge voksne , har barn fra før og treffer hverandre ofte i jobbsammenheng.

Vet ikke hva skal jeg si eller svare når han sier noe sånt. Jeg liker ham veldig godt og alt føles riktik, men kan ikke si at jeg er forelsket nei.

Anonymous poster hash: 08233...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk har litt forskjellig definisjon på hva det vil si å være forelsket. Kanskje at mente å si at han er veldig betatt?

Anonymous poster hash: f1765...428

Skrevet

Pratet med en mann i ca 2 uker og har møtt ham 4 ganger. Vi har det kjempe fint sammen og han er helt fantastisk. Holder meg i hånd, klemmer, kysser... Ringer hver dag.I går kveld sa han at dette er første gang at han føler at en person gjør ham glad og lykkelig og at han er forelsket i meg. Der stusset jeg litt. Jeg er litt skeptisk når det gjelder mennesker som forelsker seg så fort.

Vi er begge voksne , har barn fra før og treffer hverandre ofte i jobbsammenheng.

Vet ikke hva skal jeg si eller svare når han sier noe sånt. Jeg liker ham veldig godt og alt føles riktik, men kan ikke si at jeg er forelsket nei.

Anonymous poster hash: 08233...2f6

Mange forelsker seg veldig lett og når de nyter gode følelser med en person, føler de at de har funnet den rette og tar litt av følelsesmessig. Ofte kan man oppleve at mennesker blir supergira i startfasen av ett forhold, og så når man blir bedre kjent trekker de seg litt unna og forandrer seg. Noe som skaper uskkerhet hos den andre.

-Hvorfor er han ikke like interessert i meg?

-Har han møtt noen annen?

-Liker han meg ikke lenger?

Osv.

Dette handler om at personen har vært forelsket i illusjonen over den rette for han/henne, og det er en illusjon ingen kan leve opp til. Mennesker som har slike foreslittinger vil mest sannsynlig aldri bli tilfreds i ett forhold, og må jobbe med seg selv og egne forventinger for å forstå at ingenting er perfekt alltid.

Jeg synes skeptisen din er sunn, og det er bra du er bevisst på disse tingene. Problemet er at hvis du er ærlig og poengtere dette, så vil det ødelegge den illusjonen han/hun er i og da vil det kanskje ødelegge mye. For de som er sånn vil ha den gjensidige fantastiske følelsen fra dag en.. desverre..

Jeg ville egentlig bare jattet litt med, eller prøvd å si det på en fin måte.. At du føler dette er veldig rett du også, og har masse gode følelser i deg, og at du håper følelsene vil utvikle seg videre når dere blir bedre kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...