Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går oppdaget jeg at kjæresten min svindler nav, han mottar dagpenger samtidig som han jobber fullt! Vi har ikke felles økonomi. Ifølge brevet fra nav, har han gjort dette i 1 år. Han er jo kjæresten min, men dette aksepterer jeg ikke, det er jo ren svindel. Huff, dette var ikke gøy. Han kommer garantert til å havne i fengsel for dette, men det er vel det eneste rette. Aner ikke va jeg ville med dette, trengte vel bare å skrive ned tankene mine..

Anonymous poster hash: 86597...81d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der oppdager nav, for de får oversikt over all lønn man mottar og hvilke arbeidsgivere man har (så sant man ikke jobber svar)t. De har et eget register over det.

Anonymous poster hash: f7418...f08

• Liker 2
Skrevet

Han kommer til å måtte tilbakebetale alle pengene, samt sone rundt 100 dager... Da uten inntekt ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner også noen som svindler nav. Jeg synes det er helt idiotisk og har prøvd å forklare dem hvor alvorlig det er mange ganger, men de bryr seg ikke. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 28263...418
Skrevet

Jeg kjenner også noen som svindler nav. Jeg synes det er helt idiotisk og har prøvd å forklare dem hvor alvorlig det er mange ganger, men de bryr seg ikke. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Melde det inn til NAV, så klart.

Anonymous poster hash: 6c0c6...3de

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig ville avsluttet forholdet da det sier mye om hans forhold til folks skattebidrag, moral, langsiktige konsekvenser og økonomisk styring og trygghet generelt. Det er jo patetisk.

Han er kriminell. Og "taper" slik jeg ser det.

Jeg mottar selv dagpenger, og det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe sånt - jeg bruker tiden på å gjøre alt for å få meg et arbeidsforhold.

Dette er fellesskapets penger, og det er ingen av oss som betaler skatt for å finansiere svindel og bedrag.

Anonymous poster hash: 6fe2c...647
Skrevet

Melde det inn til NAV, så klart.

Anonymous poster hash: 6c0c6...3de

Ja... hvis jeg kan gjøre det uten at de forstår at det er meg. Da mister jeg både jobb og venner. Får prøve å snakke med dem igjen først.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Ja... hvis jeg kan gjøre det uten at de forstår at det er meg. Da mister jeg både jobb og venner. Får prøve å snakke med dem igjen først.

hvorfor skulle du mista jobb pga det? Og nav har vel ingen plikt til å informere din kjæreste om hvem som har meldt ifra?

Skrevet

hvorfor skulle du mista jobb pga det? Og nav har vel ingen plikt til å informere din kjæreste om hvem som har meldt ifra?

Den du siterte her er ikke TS.

Kan virke som om det er sjefen hennes eller sjefens samboer som svindler NAV.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Ååå, gikk ut ifra at det var det :P sorry

Skrevet
Jeg skjønner at mange her sier at man burde melde ifra, men jeg syntes du burde gi han en sjanse. Si til han at han må avslutte dagpengene eller så slår du opp og tipser NAV.
Han er tross alt en mann du elsker, nei? Da må man noen ganger ikke tenke med bare hodet

Anonymous poster hash: 6bd2e...810
Skrevet

Jobben hans sender jo inne skatteopplysninger til skattekontorene, så det er ikke vanskelig for nav å finne ut av dette. Håper inderlig han blir tatt!! Hvorfor tror han at han kan jobbe fulltid og samtidig motta dagpenger??

Husker en kamerat av en kamerat av meg prøvde lure nav. Han jobbet og skrev litt mindre timer på kortet, han svindlet for bare 2300 kr, men nav fant det ut og pengene måtte betales tilbake. Tenk så mye han typen din må betale tilbake etter ett helt år.

Anonymous poster hash: b8206...7a9
Skrevet

Kanskje du skal snakke med han om det først?!

Anonymous poster hash: e67a7...417
Skrevet

Men da er jo hun også en del av svindelen. Herregud, klarer aldri dere kvinner å se det større bilde? MAn kan ikke syte over blodpenger hvis man selv jobber for de som betaler disse. Men det virker som dette er en helt vanlig tanke hos kvinner. De har ingenting i mot å ta imot plyndregods og smugleri selv om de fordømmer kjeltringene som står bak.

Anonymous poster hash: dfbeb...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...