AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har nettopp funnet ut at jeg begynner å like en person jeg har kjent en stund. Men problemet er at jeg holder litt på med en annen også, noe jeg gjorde før jeg faktisk fant ut at jeg følte noe mer for han andre. Men vi har vært friend with benefits, men vi gjør også mye annet sammen. Når jeg er med han så virker det som han hinter litt til at han er interessert, jeg har bare ikke tenkt over det før. Han snakker om at VI må ditt og datt, bruker ordet "oss" når han snakker, bryr seg om både meg og familien, tar hele tiden intativ til å finne på ting osv... Men problemet er jo han andre jeg holder på med..jeg har også lyst å bli bedre kjent med han, for jeg tror jeg kan begynne å like han... Hva skal jeg gjøre? Forstsette å holde det på samme "nivå" som nå, og se hva som skjer etter en stund? Eller skal jeg droppe den ene? Anonymous poster hash: 4a1d2...799
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Prøveligg begge og heller ta det derifra Anonymous poster hash: be7c8...a16
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Prøveligg begge og heller ta det derifra Anonymous poster hash: be7c8...a16 Hadde det bare vært så enkelt men føler det blir dumt å ligge med han andre, hvis jeg "bestemmer" meg for førstnevnte. Anonymous poster hash: 4a1d2...799 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå