AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Det er en jente jeg har flørtet litt med nå i noen uker, hun er egentlig en stille og rolig jente, men ikveld var hun ute med noen venninner. Jeg begynte å få fyllemeldinger allerde i 8 tiden, så jeg skjønte hun var i godt humør. Men litt over 12 fikk jeg en telefon fra venninna hennes som lurte på om jeg kunne hente henne og kjøre henne (hun jeg har flørtet med) hjem fordi hun hadde spydd og var helt borte. Jeg sa ja og satte meg i bilen og kjørte dit. Når jeg kom fram omfavnet hun meg og sa "jeg spøy visst jeg". Vi stoppet to ganger på veien for at hun trodde hun måtte spy mer. I bilen begynte hun også å prate om hvor snill jeg var som hentet henne, at hun syntes jeg var kjekk og at hun likte meg veldig godt. Til og med at hun hadde begynt å få følelser for meg. Når vi kom fram til der hun bodde fulgte jeg henne til døren. Da vi skule si hade så hun på meg og sa igjen at jeg var kjempesnill som hentet henne og at hvis jeg ble med henne inn så skulle hun takke meg skikkelig. Jeg sa nei og at hun var full. Da begynte hun å si at jeg syntes hun var stygg, igjen sa jeg nei, jeg syntes faktisk hun var utrolig pen. Da så hun på meg smilte og sa "Skulle ønske du var kjæresten min jeg". Jeg smilte, kysset henne på kinnet og sa at vi heller fikk snakke mer om dette i morgen når hun var edru. Hun sa bare "ok" også låste hun seg inn. Jeg tviler litt på om hun husker noe av dette, men skal jeg si noe om det i morgen? Enten hun husker eller ei, eller skal jeg bare fortsette som om det ikke skjedde. Og bare fortsette å flørte som vi har gjort. Anonymous poster hash: e67c5...b87
Gjest Nefertiti. Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hun mente nok det hun sa. Hvis du vil bli kjæreste, så ta det opp. Hvis du bare vil flørte, la det ligge. 5
Severus Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Det er fra barn og fulle mennesker man får høre sannheten. 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Du bør absolutt ta kontakt. Det er ikke engang et spørsmål om at hun liker deg! Gjorde noe lignende med en fyr for en del uker siden selv, og han skrev ikke en dritt til meg i etterkant. Fortsatt ikke hørt noe. Nå så snakket vi litt om det, så jeg føler jeg ga ballen til han og at det var hans tur til å ta kontakt (da jeg tok det den kvelden). Fatter liksom ikke hva som er galt med meg når han ikke tar kontakt i etterkant, når det var han som begynte å ta kontakt med meg i første omgang? Blir gal av å tenke på det. Anonymous poster hash: 9a803...32f 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg tror hun har bedt veninna om å ringe deg jeg, sånn at det var du som henta henne. Jeg tror hun liker deg. Anonymous poster hash: be4fb...a3c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Spørsmålet er ikke om hun liker deg, spørsmålet er om du liker henne. Så? Anonymous poster hash: 55b05...f8d 4
Gjest .-L-. Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Spør om dere skal finne på noe sammen. Ser for meg at hun har skikkelig fylleangst og er livredd for å ha ødelagt alt. Du trenger ikke å si noe om dette. Bare lat som ikke noe har skjedd og få noe til å skje neste gang dere finner på noe sammen Edit: Hun kan også føle seg avist, og da burde du i grunn bare legge deg flat og si hva du føler Endret 13. oktober 2013 av .-L-. 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Ågud. Send henne en melding. Hun har allerede gjort venninnene sine SPRØ med alle nervemeldingene hun har sendt dem i dag. 9
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Hun liker deg nok. Når man er full kommer som regel sannheten fram Ta kontakt, vær sammen med henne, flørt, osv. vis henne det samme tilbake 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Skikkelig sjarmtroll, hun der. Blir sikkert en god mor for dine barn. Så lenge hun tørket bort spyet selv, er da dette innenfor tilgivelig ramme. For folk flest. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vil ha update TS! Liker du henne? Skal du ta kontakt? Anonymous poster hash: 51fd8...27c 1
jabx Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Her er du garantert mus hvis du spiller kortene dine riktig!
Version 2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Det er fra barn og fulle mennesker man får høre sannheten. Dette er selvsagt bare tull. TS, jeg ville fortsatt i samme løp som dere har gjort. Dere har jo bare holdt på noen uker. Ikke nevn dette for henne, med mindre hun sier noe selv. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg spurt henne litt mer seriøse spørsmål om dere to og hvordan dere ligger an mens dere er edru, uten å trenge å nevne hva hun sa når hun var snydens. Jeg har for øvrig fortalt mange at jeg har følelser for de når jeg er full. Har til og med sagt at jeg elsker noen. Tull fra ende til annen. Følelser blir jo forsterket, og noen ganger til og med direkte usanne, når man er full. 3
Pawn Hearts Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes du skal prøve å trappe opp. Går det galt, kan du bare trappe ned igjen. 2
theWeeknd Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes du skal prøve å trappe opp. Går det galt, kan du bare trappe ned igjen. Hahaha 1
pantertante Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Her er du garantert mus hvis du spiller kortene dine riktig! Jeg har inntrykk av at Ts er adskillig mindre kynisk og beregnende enn det. Sier dette svaret noe om deg eller tenker du bare rent generelt at det er slik menn bør tenke? 1
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har inntrykk av at Ts er adskillig mindre kynisk og beregnende enn det. Sier dette svaret noe om deg eller tenker du bare rent generelt at det er slik menn bør tenke? Mente nok bare å si at dersom hjertet hans vil det, står kjærlighetens porter på vid gap for ham.
pantertante Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Og igjen, for å holde meg til tema, Ts bør fortsette kontakten med jenten han liker godt. Tror definitivt at hun liker ham godt også. Masse lykke til, Ts. Jeg har troen på at dette kan gå bra. Innlegget er ryddet for slettet sitat og svar til dette. Yvonne (mod) Endret 14. oktober 2013 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 Vi pratet sammen idag og hun virket ganske uklar på hva som hadde skjedd etter de kom til utestedet. Hun husket at hun hadde spydd og leita etter venninnene sine, at hun satt i bilen min og at jeg hadde kysset henne på kinnet, men det var egentlig det. Hun mente også å huske at hun hadde pratet mye i bilen og da vi kom fram til henne, så hun lurte på hva hun hadde sagt. Jeg fortalte henne det hun hadde sagt, men utelot den delen om at hun skulle takke meg skikkelig hvis jeg ble med inn. Da ble hun stille en stund før hun skrev "Hva sa du da?", så skrev jeg at jeg sa vi fikk prate mer om det når hun var edru også spurte jeg om hun ville møtes til uken. Noe hun sa ja til. Så på torsdag skal vi ut og spise sammen - TS Anonymous poster hash: e67c5...b87 14
Gjest BettyBoop Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Ikke ta det opp. Hun blir bare flau Det er en jente jeg har flørtet litt med nå i noen uker, hun er egentlig en stille og rolig jente, men ikveld var hun ute med noen venninner. Jeg begynte å få fyllemeldinger allerde i 8 tiden, så jeg skjønte hun var i godt humør. Men litt over 12 fikk jeg en telefon fra venninna hennes som lurte på om jeg kunne hente henne og kjøre henne (hun jeg har flørtet med) hjem fordi hun hadde spydd og var helt borte. Jeg sa ja og satte meg i bilen og kjørte dit. Når jeg kom fram omfavnet hun meg og sa "jeg spøy visst jeg". Vi stoppet to ganger på veien for at hun trodde hun måtte spy mer. I bilen begynte hun også å prate om hvor snill jeg var som hentet henne, at hun syntes jeg var kjekk og at hun likte meg veldig godt. Til og med at hun hadde begynt å få følelser for meg. Når vi kom fram til der hun bodde fulgte jeg henne til døren. Da vi skule si hade så hun på meg og sa igjen at jeg var kjempesnill som hentet henne og at hvis jeg ble med henne inn så skulle hun takke meg skikkelig. Jeg sa nei og at hun var full. Da begynte hun å si at jeg syntes hun var stygg, igjen sa jeg nei, jeg syntes faktisk hun var utrolig pen. Da så hun på meg smilte og sa "Skulle ønske du var kjæresten min jeg". Jeg smilte, kysset henne på kinnet og sa at vi heller fikk snakke mer om dette i morgen når hun var edru. Hun sa bare "ok" også låste hun seg inn. Jeg tviler litt på om hun husker noe av dette, men skal jeg si noe om det i morgen? Enten hun husker eller ei, eller skal jeg bare fortsette som om det ikke skjedde. Og bare fortsette å flørte som vi har gjort.Anonymous poster hash: e67c5...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå