Gjest Pettersen Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 Hei Min kone var nettopp på forretningsreise til London. Hun reiste sammen med en mannlig kollega. Hun reiser mye i jobben, både alene, eller med kolleger. Stoler egentlig 100% på henne. Men så skulle jeg rote gjennom veska hennes for å finne en kvittering på noen sko som skulle byttes. Og da fant jeg tilfeldigvis en kvittering på at hun hadde handlet kondomer i London. Jeg spurte henne om dette, men hun sa hun hadde handlet for sin mannlige kollega. Kanskje det stemmer, men det gjorde meg litt usikker.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mai 2004 #2 Skrevet 1. mai 2004 Hvorfor skulle hun handle det for han? Får da være måte på hva en skal gjøre for kollegaene sine. Beklager, men den der kjøper jeg ikke, og det er ikke bare for å gjøre deg paranoid. Men jeg hadde ikke gått på den forklaringen.
Barbie Skrevet 1. mai 2004 #3 Skrevet 1. mai 2004 Den forklaringa hadde jeg garantert ikke trodd på! :-?
Venus_venus Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 Bare en digresjon... En venn av meg puttet kondompapir i lommen på en venninne av meg samme dag som mannen hennes kom hjem fra utenlandsreise. Kondompapiret falt ut av lommen da hun kom hjem og tok ut noe fra lommen. Kan tro det ble bråk!! Saken ble oppklart etter mye om og men. Ingen pen ting å gjøre, men det er ikke alle som har like god humor. Moralen er: Om du tror du kan stole på din partner synes jeg du skal gjøre det inntil det motsatte er bevist.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 Flott at du stoler på henne. Jeg må si forklaringen hennes høres tynn ut. Kvinner pleier da vel ikke å kjøpe kondomer til en mannlig kollega sånn uten videre? Hvis han var så nøden og skulle ha sex med en annen kvinne, kjøper han da vel slikt selv? Kondomer selges jo overalt i London så det er RART at han sendte en kollega avgårde til slikt... Det ser ut som om det var konen din som har kjøpt disse til seg selv. Men hva sannheten er..se det vet vi jo ikke.
Esmee Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Hvorfor skulle hun kjøpe kondomer for han ? Nei jeg hadde nok slitt med å tro på den syltynne forklaringen der.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Om jeg hadde kjøpt noe for noen andre, hadde de også fått kvitteringen. Jeg hadde ikke beholdt den selv..
Gjest Myumi Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 En venn av meg puttet kondompapir i lommen på en venninne av meg samme dag som mannen hennes kom hjem fra utenlandsreise. Kondompapiret falt ut av lommen da hun kom hjem og tok ut noe fra lommen. Kan tro det ble bråk!! Saken ble oppklart etter mye om og men. Ingen pen ting å gjøre' date=' men det er ikke alle som har like god humor.[/quote'] En bekjent av meg gjorde det samme med en kamerat og det ble skikkelig bråk, hun flyttet til en venninne samme kveld hun fant kondompapiret og hennes samboer måtte omtrent stå oppå kameraten får å få ham til å innrømme at det var han som hadde gjort det for å tulle. Man skal være forsiktig med sånne ting for man vet aldri hvordan folk vil reagere.
Gjest Indianlady Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Denne hadde ikke jeg trodd noe på og hun skulle nok bruke de selv.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Still deg selv spørsmålet. Ville du sendt en kvinnelig kollega ut for å kjøpe kondomer til deg? Kan jo hende kollegaen hennes var med på moroa da selvsagt...
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #12 Skrevet 2. mai 2004 Hadde nok ikke bitt på med en gang, men man er jo uskyldig til det motsatte er bevist .. ?
LilleBille Skrevet 2. mai 2004 #13 Skrevet 2. mai 2004 Ville vel ikke kjøpt den uten videre nei ... og man er kanskje uskyldig inntill det motsatte er bevist... - ... men å være så dum at hun sparte på en kvittering for egne kondomer... det er nesten for utrolig
Veslejenta Skrevet 2. mai 2004 #14 Skrevet 2. mai 2004 ... men å være så dum at hun sparte på en kvittering for egne kondomer... det er nesten for utrolig Det var det første jeg tenkte også. Gjør man noe "ulovlig" så tar men vel ikke vare på bevisene?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #15 Skrevet 2. mai 2004 Jo, jeg har kjøpt kondomer på reiser. Moro. Faktisk til min mann. For å overraske. Har faktisk glemt innimellom at jeg har kjøpt og de har blitt liggende. Kansje du blir overrasket en dag med de. Skulle jeg hatt de sammen med en kolega, hadde jeg aldri tatt imot kvitteringen for de. Langt mindre puttet den i vesken.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Jeg ville nok tvilt litt på den forklaringen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå