Gå til innhold

Shopping i England

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bor for tiden i England, og det er ikke akkurat mangelvare på shoppingmuligheter. Jeg er blant annet på jakt etter en god kåpe, gjerne i ull, uten syntetisk fôr, jeans med god passform og kvalitet, og fine høst/vintersko.

Problemet er at det for meg er så mange nye, ukjente butikker at jeg blir litt overveldet. Så langt har jeg bare vært innom Marks & Spencer's og John Lewis.

All Saints, Bank, Coast, Dorothy Perkins, French Connection, Gap, Karen Millen, Miss Selfridge, Monsoon, New Look, Next, River Island, Warehouse er et litet utvalg av butikkene tilgjengelige, i tillegg til Zara og design-butikker.

Er det noen som har erfaringer med hvilke butikker/merker som har god kvalitet og greie priser? Jeg er så lei de veldig billige klærne med ok kvalitet a la H&M, med dårlig passform og syntetiske materialer.

Endret av Stella-Polaris
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i New Look.. ettersom de har jeans som passer meg perfekt. Så vidt jeg husker er prisene ok også. Aner ikke om de har kåper, men de har godt utvalg i hverdagsklær og litt klassisk pyntet.

• Liker 1
Skrevet

Ullkåpe ville jeg kjøpt fra en av de tradisjonelle britiske produsentene, Barbour, Burberry etc.

Anonymous poster hash: 962b0...dfe
Skrevet

Ullkåpe ville jeg kjøpt fra en av de tradisjonelle britiske produsentene, Barbour, Burberry etc.

Anonymous poster hash: 962b0...dfe

Det ville jeg også gjort hvis jeg hadde lommeboken til det. Men det får vente til jeg ikke lenger er student ;)

Skrevet

Av de du nevner holder jeg en knapp på New Look og River Island - kjempefornøyd med alt jeg har derfra :) Om det finnes en Jane Norman der du bor kan den også være verdt en titt, de pleier å ha mye fint.

Skrevet

Da skal jeg definitivt sjekke ut New Look. Kommer sikkert til å gå innom flere av de andre butikkene etter hvert, men det er så greit å høre andres meninger om kvalitet. Det er ikke alltid det er åpenbart før etter man har brukt klærne og vasket dem et par ganger..

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest vel New Look nett er typisk high street. Er du ute etter god kvalitet må du også i England opp i pris. Debenhams, John Lewis og tidlegare nemte M&S er av dei som ligg litt over i pris, og hvor ein kan få tak i veldig bra ting. Coast og Monsoon er to av favorittane mine, eg er så glad i kjolane deira, men kor mykje kåper og slikt dei har, det veit eg ikkje.

Skrevet

New Look har mye casual og basic ting. Det er litt sånn Vero Moda/B-young-ish. Jeg er ikke spesielt interessert i klær eller shopping og dette var den eneste butikken der jeg faktisk orka å stå i kø for å betale og bruke mer tid en 5 minutter. Det betyr stort sett at de hadde ok priser og fine plagg (og størrelser større enn S). Dessuten fant jeg jeans der som faktisk passet til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...