Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt to kjærester og like ved slutten på begge (jeg har en tendends til å ikke tørre å gjøre det slutt fordi jeg er redd jeg vil angre) det første forholdet ville jeg ikke at skulle ta slutt, men jeg var på sett og vis "utro". Jeg var ikke det, jeg klarte bare ikke si ifra (kommer fra overgrep tidligere). Han gjorde det slutt med meg og like etter fikk han ny kjæreste. Som han hadde truffet når han var med meg. Men de gjorde ikke noe da, så vidt jeg vet. Nå skjer det samme igjen, men denne gangen gjorde jeg det slutt for og ikke bli "etterlatt" i stikken engang til. Denne gangen ble de sammen ganske fort. begynner og lure på om det er meg det er noe veien med? hvorfor skjer det to ganger på rad? jeg vil ikke innlede noe forhold nå for å si det sånn i tilfelle det skjer igjen:(

mulig jeg bare overragerer.. meen..

Anonymous poster hash: a9ae9...1af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer to ganger på rad fordi du har valgt feil to ganger på rad.

• Liker 1
Skrevet

Valgt feil? skal jeg ta det som en tilfeldighet og ikke tro det ermeg det er noe galt med?

Skrevet (endret)

Valgt feil? skal jeg ta det som en tilfeldighet og ikke tro det ermeg det er noe galt med?

Det du har gjort galt er altså å velge feil.

Og det må du lære av.

Ellers kommer det samme til å skje for tredje gang.

Endret av Steinar40
Skrevet

Man kan jo ikke vite slikt på forhånd "/

Skrevet

Man kan jo ikke vite slikt på forhånd "/

Det kommer an på.

Poenget er ihvertfall å lære noe.

Skrevet

Det som er tilfeldig er å finne en person man lever resten av livet med kjære :) Hvor mange kjenner du som ikke har opplevd at forhold tar slutt? Husker ikke hvem som sa dette, men det lød noe slikt: Alle vellyket forhold er "like", alle misslykede er ulike". Det skal med andre ord mer til for å finne en partner hvor du og partneren lykkes i forholdet enn motsatt.

Skyt deg ikke selv i foten og tro det er noe galt med deg (eller han for den slags skyld) en match er en match. Og en gang finner du din ;)

Anonymous poster hash: ffb10...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...