AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Vill vite hva dere jenter synes er fint at guttene kler seg i. Anonymous poster hash: 134b7...768 1
Kiarapus Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Aner ikke hvem han er, men sånn er stilig! http://blog.bodycandy.com/wp-content/uploads/2011/07/Plugs-and-Pinstripes.jpg Og SLIK! http://www.filmjackets.com/FILM_JACKETS/CRYBABY/CryBaby-007.jpg (Og det skader ikke hvis de da også ER johnny depp, altså.. ) 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes at Sveinung Sundli har en god stil. Eksempel på hvordan han kler seg: http://www.avisa-st.no/incoming/article3145714.ece/ALTERNATES/w980-default/180120-DSC_0009.jpg Ellers liker jeg rocka stil, gjerne helsvart. Russell Brand har jeg sett i mange bra antrekk. Litt for mye skjerf, ringer og smykker noen ganger kanskje.. Atle Pettersen kler seg også bra. Og så synes jeg det kan være hot med f.eks. grå joggebukse og hvit singlet. Passer virkelig ikke på hvem som helst, men. Anonymous poster hash: 8e583...0ea
Marie90 Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Menns stil er ganske basic, det som gjelder er å finne frem til hvilke farvetoner som kler deg, få riktig snitt og kjøpe god kvalitet. Enda mer grunn for men til å investere i basic ettersom dere bruker de samme tingene mange ganger. Og kjøp skikkelige sko! Ellers liker jeg også stilen til en ung Marlon Brando med pilotjakke og jeans. Kvinners smak varierer her, personlig hater jeg hipster-stilen, punk, goth og alle klær som er kjøpt fordi de er "morsomme". Glem t-skjorter med motiv. Kan si med sikkerhet at attraktive kvinner som liker disse tingene er i minoritet. Å ta en tur til en storby i Italia - f.eks. Milano - vil lære deg MYE om stil ettersom italienske menn vet hva de snakker om. Endret 13. oktober 2013 av Marie90 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Grå enkle gensere og dongeribukse. Anonymous poster hash: d630e...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Å ta en tur til en storby i Italia - f.eks. Milano - vil lære deg MYE om stil ettersom italienske menn vet hva de snakker om. Jeg synes typisk italiensk er altfor strigla. Kan si med sikkerhet at attraktive kvinner som liker disse tingene er i minoritet. Hva i himmelens navn er dette for noe å skrive? Det er jo ingen fasit på hva som er attraktivt.. Anonymous poster hash: 8e583...0ea 5
Marie90 Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes typisk italiensk er altfor strigla. Hva i himmelens navn er dette for noe å skrive? Det er jo ingen fasit på hva som er attraktivt.. Anonymous poster hash: 8e583...0ea Nei det er ingen fasit. Jeg skrev ikke at ingen kvinner liker goth/punk osv., jeg skrev at de er minoritet. Hvilket de er, ellers hadde flere menn justert seg etter det. 1
Gjest Summers Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Nei det er ingen fasit. Jeg skrev ikke at ingen kvinner liker goth/punk osv., jeg skrev at de er minoritet. Hvilket de er, ellers hadde flere menn justert seg etter det. Er ganske mange menn som går med tskjorter med motiv da(som var det du skrev at få jenter likte), uten at jeg tror det er fordi jenter liker dem. Man kjøper tskjortene fordi man selv synes de er kule. Til TS: pass i hvert fall på at du har rene klær som ikke er utslitte. Det er nok safe. Endret 13. oktober 2013 av Summers
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Aner ikke hvem han er, men sånn er stilig! http://blog.bodycandy.com/wp-content/uploads/2011/07/Plugs-and-Pinstripes.jpg Og SLIK! http://www.filmjackets.com/FILM_JACKETS/CRYBABY/CryBaby-007.jpg (Og det skader ikke hvis de da også ER johnny depp, altså.. ) Johnny Depp ah, sexy. Liker også den stilen der.. Noe jeg ikke klarer er fargerike, trange bukser som er ganske inn hos mange unge gutter og menn nå for tiden. Men dongeri og kanskje en skinnjakke; mmm... Ellers er jeg glad i en enkel og ren stil, ikke noe overdramatisk eller feminint.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Her er vi inne på noe: Endret 13. oktober 2013 av Lille-pus 1
Kassiopeia Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Nei det er ingen fasit. Jeg skrev ikke at ingen kvinner liker goth/punk osv., jeg skrev at de er minoritet. Hvilket de er, ellers hadde flere menn justert seg etter det. Du skrev at du vet dette med sikkerhet. Da får du gjerne komme med dokumentasjon på påstanden din, for det der er bare latterlig. Kvinner er like forskjellige som menn, og utseende deres har da INGENTING med hvordan stil de liker på det motsatte kjønn. T-skjorte med motiv er vel forresten noe de aller fleste gutter og menn går med da dette selges overalt.
Tonka Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Kvinners smak varierer her, personlig hater jeg hipster-stilen, punk, goth og alle klær som er kjøpt fordi de er "morsomme". Glem t-skjorter med motiv. Kan si med sikkerhet at attraktive kvinner som liker disse tingene er i minoritet. Å ta en tur til en storby i Italia - f.eks. Milano - vil lære deg MYE om stil ettersom italienske menn vet hva de snakker om. Skulle gjerne hatt noe som underbygger denne påstanden her altså, frøken.... Er ingen fan av humoristiske T-skjorter selv, men med tanke på at du skriver at "kvinners smak varierer" så er du veldig bastant på dette med motiv på T-skjorter... Og "attrative kvinner liker ikke" bla bla bla - vel, jeg vil tro at menn som liker humoristiske trykk synes at kvinner som liker menn med humoristiske trykk på klærne er rimelig attraktive.... Er forøvrig 100% uenig angående italienere og stil - de er jålete, kjedelige og totalt uten egen stil. Hvis man skal dra alle under én kam, vel og merke. Og det skal man jo her på KG. Edit: Skrivefeil. Endret 13. oktober 2013 av Tonka
Tonka Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 ... og et par kule jeans, så er du langt på vei i min verden. 1
Severus Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg liker de som går kledd i noe det samme som jeg, altså hettejakke og dongeribukse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå