Gå til innhold

Mulig å få kjøpt mattebøker for barne og ungdomstrinn som privatperson ?

minienthe

Anbefalte innlegg

tittelen sier vel det meste, er det mulig for en privatperson å få kjøpt mattebøkene som hører til barne og ungdomsskolen ? og isåfall, hvor ?

finnes det en liste over hva bøkene heter noe sted ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, dette er fullt mulig. Det finnes mange forskjellige læreverk, er det et spesielt du må ha?

Anonymous poster hash: d17ed...749
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker alt som finnes fra 1-10 klasse.

vurderer å få fullført studiekompetansen og er sørgelig akterutseilt på mattefronten så jeg har lurt på å starte fra scratch og se om det hjelper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på "Læreverk matematikk" vil du finne flere alternativ, og så kan du søke på de ulike nettbokhandlene (f.eks Tanum, der ser jeg de har f.eks "Tusen Millioner" for mellomtrinn, og "Maximum" for ungdomstrinn)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg, sorry kupping. F.eks Multi 1?

Anonymous poster hash: 26a94...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, men de hadde ikke 1 der. Fant den på Norli :)

Bra at du fant det skulle ha :) Så bare det var flere andre der, så sjekka ikke så godt ;P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker alt som finnes fra 1-10 klasse.

vurderer å få fullført studiekompetansen og er sørgelig akterutseilt på mattefronten så jeg har lurt på å starte fra scratch og se om det hjelper.

Det burde finnes bøker som forklarer enkel matematikk for voksne på en bedre måte enn å gå gjennom grunnskolepensumbøker.

Anonymous poster hash: 9a0a0...296

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde finnes bøker som forklarer enkel matematikk for voksne på en bedre måte enn å gå gjennom grunnskolepensumbøker.

Anonymous poster hash: 9a0a0...296

ikke som jeg har funnet og blir man desperat nok så hvorfor ikke prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multibøkene er slik at multi 1 er for første, og multi 5 a,b,c er for femte trinn ja. :-)

Selv måtte jeg lære fra bunnen av, men jeg fant en bok som het "matematikk på nytt", lånte den på biblioteket, og den hjalp meg forstå helt på egenhånd,for den var bra forklart!! Og jeg som var helt blank før jeg begynte fikk bra på eksamener! Tok både matte 1p og 2p åtte måneder etter jeg lånte den. Klarte jeg det, så er det håp!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg finner den "matematikk på nytt", takk for tips :)

grunnen til at jeg funderer på grunnskolebøkene er fordi jeg føler at undervisningen vi fikk kanskje ikke var av den beste og at jeg gikk glipp av noen vesentlige poenger. jeg taper jo lite annet en penger på å prøve så hvorfor ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du trenger Multi 1 for å si det slik. Det går stort sett ut på å telle ting og sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg finner den "matematikk på nytt", takk for tips :)

grunnen til at jeg funderer på grunnskolebøkene er fordi jeg føler at undervisningen vi fikk kanskje ikke var av den beste og at jeg gikk glipp av noen vesentlige poenger. jeg taper jo lite annet en penger på å prøve så hvorfor ikke :)

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du trenger Multi 1 for å si det slik. Det går stort sett ut på å telle ting og sånt ;)

tenkte å starte på tredje trinn siden det var i fjerde klasse jeg følte at jeg falt ut.

"Matematikk for voksne" grunnbok og basisbok

har bestilt den "matematikk på nytt" som ble nevnt over her, blir spennende å se :)

Lykke til! :)

takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...