AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Dere beviser virkelig hvor dumme vi mennesker kan være. CEO'en i Cure, som står bak Rosa-sløyfe initiativet tjener 700.000 dollar i året. Kun 20% av inntektene blir brukt på kreftforskning. Anonymous poster hash: 49e71...a86
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg kjøpte en sløyfe i 2007 som er på den ene jakka mi hele tiden, og hvert år støtter jeg Kreftforeningen direkte, er jeg da dum? Anonymous poster hash: 82073...4cf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Dere beviser virkelig hvor dumme vi mennesker kan være. CEO'en i Cure, som står bak Rosa-sløyfe initiativet tjener 700.000 dollar i året. Kun 20% av inntektene blir brukt på kreftforskning.Anonymous poster hash: 49e71...a86 Du må nesten legge ved en kilde på dette da vet du.Anonymous poster hash: 22023...e01
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Det å gå med en rosa sløyfe, er også en bevistgjøring Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft samt å støtte brystkreftforskning. Rosa sløyfe-aksjonen er en internasjonal folkebevegelse. I Norge står Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sammen om aksjonen. I 2012 gikk 12 millioner kroner til fem ulike forskningsprosjekter på brystkreft. Ny forskningstildeling er 1. november i år. Den norske aksjonen er også underlagt Innsamlingskontrollen. Så jeg tror vi fint kan fortsette å gå med våre rosa sløyfer Selv har jeg flere ganger kjøpt opp flere reflekser og gitt bort til venner og bekjente. Et nytt lager med reflekser er på vei til postkassa mi nå Anonymous poster hash: c23ff...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå