AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Det går enkelt ut på å spise 500 kcal to dager i uken og hva du vil de fem andre dagene. Forskning viser at dette fungerer med tanke på vektnedgang og det har også en helsemessig gevinst. http://www.kk.no/885104/todagers-dietten-funker-best Jeg vurderer å prøve dette. Kommer til å trene hard styrke 3 ganger i uken fortsatt og sette dette på de fem normale dagene. Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring med dette? Og hva spiser dere de to strenge dagene? Anonymous poster hash: d4810...adf
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Skal du følge denne dietten er det definert hva du skal spise de to strenge dagene. De andre dagene er det også noen begrensninger på hva som kan spises. Det er ikke snakk om å spise absolutt hva du ønsker og i en hvilken som helst mengde. Ta en titt på denne artikkelen:http://www.zoeharcombe.com/2013/04/the-2-day-diet/ Dette er ingen mirakelkur. Det finnes ikke. Punktum. Eneste måten å gå ned i vekt er å spise mindre enn du forbruker. Det er ikke fysisk mulig å gjøre det på noen annen måte, uansett hva diverse nettsteder og ukeblader prøver seg på.Anonymous poster hash: d84b4...e7f
Gjest Runforit Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Du vet at du totalt sett på en uke ikke kan spise mer enn du forbrenner? Det er bare at du "sparer" kalorier 2 ganger i uka der du sulter deg selv og så spiser dem inn igjen de resterende 5 dagene? Akkurat de samme som om du spiser jevnt hele uka, bare at du da slipper du å sulte deg selv to ganger i uka.
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Last heller ned Shape up-appen:) Det er det samme som på vektklubb.no, bare gratis og lett tilgjengelig! Der kan du holde orden på hvor mange kalorier du får i deg til hvert måltid. Som nevnt over, funker det ikke å kutte ned på kalorier i to dager for så å spise det man vil de andre. Det må vedholdes og du må rett og slett komme inn i en rutine. Personlig, synes jeg dette funker kjempe bra. Har selv gått ned 14 kg nå. Det handler om å bruke vettet når man skal spise. Begrense mengden på måltidet og være aktiv i hverdagen:) Der er selvsagt enkelte ganger jeg får lyst til å spise usunn mat, men da kan jeg jo ikke spise f.eks det andre jeg hadde planer om å spise. Skjønner du hva jeg mener? så da styrer jeg bare unna mat som inneholder alt for mye kalorier ifht mengden og mettheten, og velger heller gode, sunne matvarer. Det finnes så mye godt! Tillater meg å kose meg med noe godt på lørdagene, selvfølgelig. Men skeier heller ikke ut, fordi jeg tenker slik at jeg TRENGER jo faktisk ikke den chipsposen eller den sjokoladen. For utrolig mye av matvanene våre er mentalt. F.eks at i helgene skal man spise masse pizza/taco, snop og brus fordi det kanskje at vært en vane i mange år, og fordi "alle" andre gjør det. Men man må jo ikke boltre seg i det. Håper du skjønner hva jeg mener. Ble fryktelig knotete Fortsett med treningen, last gjerne ned appen så du kan holde styr på hva du spiser og så skal du se at ting skjer! 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg går på denne to dagers dietten. Det eneste jeg får i meg på fastedagene er kaffe med kremfløte i Anonymous poster hash: d0037...5de
Gjest Dorosseru Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Har prøvd, men endte opp med vondt i magen på dagene jeg skulle spise normalt samt en ustoppelig sultfølelse så for min del funket det inke over tid.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Det funker kjempefint for meg. Veldig lite plaget med sultfølelse. Blir heller ikke slapp. Har "fastet" i dag og har spist en liten yogurt, noen cherrytomater og grønnsakssuppe. Anonymous poster hash: 6732e...7f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå