AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg er veldig glad i mine ni katter. Jeg bruker livet mitt på å sørge for at de har det bra og å beskytte dem fra verdens vederstyggeligheter. Jeg har gitt dem navn og døpt dem og søkt om pass til dem slik at jeg kan ta dem med på mine reiser til Tanzania og Sveits. Jeg har dog ikke fått svar enda. Jeg tror kanskje de har for lange navn, iallfall Vlad-Dominique Frances, som i tillegg har mitt lange etternavn. Jeg har en venninne som også har mange katter (femten stk.) og hun legger ut bilde av ekskrementene deres på Internett. Jeg har fått høre at dette er turn-off, men jeg er ikke sikker på om det er på grunn av de mange kattene eller ekskrement-bildene. Jeg lurer derfor på hva dere tror. Jeg ønsker jo å dele livet mitt med et annet menneske, men jeg elsker kattene mine for høyt til å bli kvitt dem ja, aller helst vil jeg adoptere enda flere katter og skape min egen kattefarm. Er det turn-off? Anonymous poster hash: f8293...f63
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Not sure if ... Anonymous poster hash: af4d9...2bc
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Er du serr? Anonymous poster hash: 335da...89d 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 åh, heldig du er som har så mange fine puser! Anonymous poster hash: 2946c...9e8
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Her skurrer det.Anonymous poster hash: 084ba...475
-Jiinxs- Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Ingen er så tett at de ikke forstår at å se på kattedritt er en turnoff. Troll, og ikke en dyktig en.
Gjest Keikolina Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Hadde 8 katter samtidig engang, du slår meg med en.
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Du har søkt om pass og ikke fått svar? Pass får du på dagen hos veterinær.. Troll litt bedre neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå