AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Er du interessert i å bli kjent og kjæreste med noen som ikke er pene, men har en bra personlighet? Jeg er blitt kjent med en kjekk mann. Jeg er ikke pen, er lubben, men føler jeg har en bra personlighet. Jeg tror vi har en god kjemi, men jeg er veldig usikker på meg selv. Jeg føler meg truet at pene og tynne damer. Hva gjelder mest når det gjelder dette? At man har en fin personlighet og en god kjemi, eller at man er pen og tynn?Anonymous poster hash: a1987...8ab
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Utseende falmer, men personlighet forblir den samme Anonymous poster hash: 9521e...787 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 du har nå tydeligvis blitt interessert i han helt eller delevis pga utseende, så hvorfor tror du han tenker noe annerledes om mennesker? Anonymous poster hash: 9c5d5...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Blir fort lei et pent ytre. En god personlighet og kjemi er mye viktigere for at ting skal vare Anonymous poster hash: 643f0...6a5 2
Gjest Summers Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Spørsmålet er jo om han finner deg attraktiv. Det kan jo ikke noen her på KG svare på. Og du kan jo faktisk slanke deg om du føler deg truet av tynnere kvinner.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 du har nå tydeligvis blitt interessert i han helt eller delevis pga utseende, så hvorfor tror du han tenker noe annerledes om mennesker? Anonymous poster hash: 9c5d5...b1c Når jeg sier kjekk så mener jeg ikke bare utseende, men også som personlighet. Ellers høres dette bra ut på svarene Anonymous poster hash: a1987...8ab
Gakkepus Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Det er fullt mulig aa se forbi et mindre pent utseende og forelske seg i personligheten, men samtidig, for aa vaere realistisk, utseende er viktig til en grad, fordi man maa vaere tiltrukket til en grad. Men, paa en annen side, det at du foler at du er mindre pen, betyr ikke at han deler din mening. Lykke til med den 'kjekke' mannen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har forelsket meg skikkelig i en som sannsynligvis ikke anses som kjekk. Når jeg først begynte å snakke med ham så jeg ikke noe spesielt på utseendet hans. Men WOW.. den mannen har tatt meg helt av skaftet med sin personlighet. Snillere menneske har jeg aldri truffet. Nå er han den vakreste mannen i hele verden i mine øyne - nettopp fordi han har vokst seg inn på meg med hele seg :D Anonymous poster hash: 0bb82...327 2
Gjest Demosthenes24 Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Er du interessert i å bli kjent og kjæreste med noen som ikke er pene, men har en bra personlighet? Jeg er blitt kjent med en kjekk mann. Jeg er ikke pen, er lubben, men føler jeg har en bra personlighet. Jeg tror vi har en god kjemi, men jeg er veldig usikker på meg selv. Jeg føler meg truet at pene og tynne damer. Hva gjelder mest når det gjelder dette? At man har en fin personlighet og en god kjemi, eller at man er pen og tynn?Anonymous poster hash: a1987...8ab Fysiske skjønnhet er det flyktigste som finnes. Når det gjelder utseendet, er tiden the great equalizer: etter passerte 35, jevner forskjellene seg radikalt ut. Dine gode menneskelige egenskaper er derimot varige. Og det er noe en klok partner vil være i stand til å se;)
Gjest Awzm me Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Ikke sikkert han synes at det du synes er pent, er det. <- rar setning. Uansett. Selvtilliten er med på å gi et godt ytre, får deg til å stråle. Det har mye å si på om du er attraktiv eller ikke. Kjemi og personlighet er nok det som gjelder mest, men utseende for å få en oppmerksomhet. Endret 12. oktober 2013 av Awzm me
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Er du interessert i å bli kjent og kjæreste med noen som ikke er pene, men har en bra personlighet? Jeg er blitt kjent med en kjekk mann. Jeg er ikke pen, er lubben, men føler jeg har en bra personlighet. Jeg tror vi har en god kjemi, men jeg er veldig usikker på meg selv. Jeg føler meg truet at pene og tynne damer. Hva gjelder mest når det gjelder dette? At man har en fin personlighet og en god kjemi, eller at man er pen og tynn?Anonymous poster hash: a1987...8ab Det eneste som betyr noe er forholdet mellom deg og han. Er han fornøyd og du fornøyd så er det bra.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har brent meg på denne et par ganger, altså blitt sammen med noen jeg ikke syntes var pen utseendemessig, men hadde en personlighet jeg falt for. Etterhvert som tiden gikk, gikk det mer og mer opp for meg jeg absolutt ikke var tiltrukket av personen. Jeg mener det må være en fysisk tiltrekning der for at det skal holde i lengden. Når man begynner å synes kjæresten sin er "stygg", og absolutt ikke finner han attraktiv, er det ikke liv laga dessverre.. Uansett hvor fantastisk personlighet han har. Anonymous poster hash: a7dd9...898
Gjest Malanthor Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Personlighet betyr 98%. Når du er glad i et menneske betyr ikke utseende stort. Kan ikke snakke for andre selfølgelig. Er sikkert mange folk som tenker anderledes. Når det er sagt så kan man jo alltids holde seg i grei form. Setter personlig ikke pris på fedme. Det er ikke bare ulekkert (for meg) men fryktelig usunt. Vil da ikke at en person jeg bryr meg om skal ha vesentlig høyere sjanse for og få X antall sykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå