Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #1 Skrevet 1. mai 2004 Jeg skal nok ikke gifte meg på en stund enda, men jeg tror jeg har funnet både drømmekjole og det som hører til, i hvert fall sånn ca Lyst til å høre hva dere synes! Denne er foreløpig min favoritt til vinterbryllup. Med denne over! Brudebuketten til det ville blitt noe sånt som denne eller denne (litt i mesta lagi, egentlig) eller denne. Fint? Kathryn and Alexandra har vanvittig mye fint! Men jeg tror prislappen er deretter... Blir reint giftesyk av sånne bilder jeg. Brudebukett har jeg tenkt mye på, siden jeg jobber i blomsterbutikk, men kanskje nettopp derfor er det umulig å bestemme seg... Alt fra svarte, lange tulipaner og piggtråd til mørkerøde roser overalt, lilla calla og helhvitt bryllup har jeg tenkt på. Og med det spennet så er det ikke lett å bestemme seg. Kanskje like greit at Bjørnemannen ikke er av de kjappeste?
Maxine Grey Skrevet 1. mai 2004 #3 Skrevet 1. mai 2004 Den siste buketten til den kjolen. Flott og dramatisk. Noe sånt kunne jeg også ha funnet på for noen tiår siden.
Rapitap Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 Kjempefint...men må innrømme at de blir litt for mye av det gode for meg når det kommer til brudekjole...det heller nesten litt over i skuespill, kostymer og opera for min del. Men kanskje det er det du vil fremheve?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 Jeg likte den siste brudebuketten best. Den mørkerøde kappen er jo flott hvis man skal ha vinterbryllup. Selv synes jeg kanskje kjolen var litt voldsom, selv om jeg absolutt liker stilen. Når den tid kommer, får du jo bare prøve å se hva du kler best. Ellers er jeg enig i at det er fryktelig vanskelig å bestemme seg for brudebukett. Jeg har sikkert sett hundrevis av bilder på nettet, og det meste er jo nydelig. Men så var det å finne ut hva akkurat jeg vil ha da...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #6 Skrevet 1. mai 2004 Den dramatiske, gotiske stilen er mye av poenget, for jeg er ganske sånn selv. Jeg er litt usikker på utringinga på kjolen, ville kanskje heller hatt den litt enklere, men jeg digger ermene med pels på (til vinterbryllup, altså). Den siste buketten er kul fordi den matcher pelsen på kjolen Men jeg ville nok hatt den i mer rødt for å passe til capen.
Diva Skrevet 1. mai 2004 #8 Skrevet 1. mai 2004 De kjolene er nydelige :D Har virkelig sansen for den stilen...sukk
Gjest Yoni Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Jeg synes kjolene var gyselige som brudekjoler. De ser ut som filmkostymer. Men hver sin smak...
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #11 Skrevet 2. mai 2004 Jeg også synes Kathryn and Alexandra kjolene er utrolig fine, og vil veldig gjerne gifte meg i en sånn. :D Jeg liker også denne kjolen veldig godt. Skulle ønske jeg kunne gifte meg i begge, men jeg håper jo at jeg bare kommer til å gifte meg en gang. Kommer du til å kjøpe din kjole på brudekjoleformidlingen, Bjørnsdatter, eller kommer du til å kjøpe den fra et annet sted her i landet evt. utlandet?
Bokalven Skrevet 2. mai 2004 #12 Skrevet 2. mai 2004 Jeg skal nok ikke gifte meg på en stund enda' date=' men jeg tror jeg har funnet både drømmekjole og det som hører til, i hvert fall sånn ca Lyst til å høre hva dere synes! [/quote'] Gudienbusk så lekkert! :D Likte aller best den første buketten, jeg. Har du sett på denne? Den er også pen, og definitivt gotisk.
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #13 Skrevet 2. mai 2004 Jeg likte også den første best. Enkel, kunstnerisk, og med stor effekt. Perfekt! Til deg, lunacia vil jeg bare si tusen takk for linken til kjolen. Jeg gikk til førstesiden deres og fant flere nydelige kjoler. Billige er de også! :D (Greit for en stakkars student. Denne likte jeg kjempegodt. Ville hatt den i hvitt, om jeg skulle giftet meg i den. Likte denne også veldig godt, men kunne ikke tenkt meg å gifte meg i den. Har av en eller annen grunn forestilt meg selv som en brud i lyst antrekk.
Bokalven Skrevet 2. mai 2004 #14 Skrevet 2. mai 2004 J Til deg, lunacia vil jeg bare si tusen takk for linken til kjolen. Jeg gikk til førstesiden deres og fant flere nydelige kjoler. Billige er de også! :D (Greit for en stakkars student. Denne likte jeg kjempegodt. Ville hatt den i hvitt, om jeg skulle giftet meg i den. Likte denne ogsåveldig godt, men kunne ikke tenkt meg å gifte meg i den. Har av en eller annen grunn forestilt meg selv som en brud i lyst antrekk. Jeg vet ALT om å være student! Er det selv. Den første der er nydelig, ja! Og hvis man gifter seg om våren, kan man bruke en stooor bukett hvitveis som brudebukett. Det synes ihvertfall jeg hadde vært flott til Jeg elsker hvitveis! Den andre der er også innmari fin, synes jeg. *sukke henrykt* Jeg regner med at når dagen min kommer (når det måtte bli...) vil jeg sansynligvis gifte meg i sort. Eventuelt sort med lilla eller rødt. Det er veldig meg. Kanskje med korsett.
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #15 Skrevet 2. mai 2004 Ja studentlivet er ikke bare bare, når det er så masse flotte klær å få tak i. Hvem vet...kanskje jeg også kommer til å endre mening om hvilken farge jeg vil gifte meg i, når den tid kommer. Har vært forlovet i snart 4 år, men regner med å måtte forbli forlovet i minst to til før jeg gifter meg. Det er de penga, vet du. :-? Men en ting kan jeg kanskje se fremt til..Hvis jeg får sommerjobb, kan jeg shoppe litt til meg selv. Da blir det kanskje en av de fine kjolene. Ingenting er som å gå i en lang luftig kjole på en varm sommerdag.
Livets datter Skrevet 2. mai 2004 #16 Skrevet 2. mai 2004 Du vil sikkert ha tilbakemeldinger av alle slag...? Ikke ta det ille opp, men dette likte jeg ikke. Minner meg om Herborg Kråkevik på en måte... Men bukettene var fine...
Gjest Embla s Skrevet 2. mai 2004 #17 Skrevet 2. mai 2004 Kjolen var fin, men ermene litt i meste laget for min smak. Selv om det sikkert er uhyre ukorrekt å si det, tenker jeg at det skal litt til for å bære en slik kjole. Kapen syns jeg var litt vel Disney-aktig, men om jeg hadde likt den, ville jeg uansett tenkt at det blir ganske voldsomt med den over denne kjolen (kjolen er jo ganske volumiøs i krave og ermer) og at det kanskje kan bli litt mye av det gode..
Scorpina Skrevet 2. mai 2004 #18 Skrevet 2. mai 2004 Jeg liker SNITTENE på kjolene. Den første kjolen - i denne tråden - var flott i snitt, men jeg syntes den pelskanten på armene ble litt "too much". Utover det - kjempeflott!!! Men, sort brudekjole?! Hm..jahh...hver sin smak, sier jeg bare Kjolen JEG skal ha er som denne men UTEN det beltet og sløret. Da jeg så første filmen av Ringenes Herre visste jeg med EN gang hvordan jeg ville at min kjole skulle være (også for at den stilen passer meg "kroppslig")
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #19 Skrevet 2. mai 2004 Ikke sant Lindsay & Fleming lager utrolig fine kjoler? :D Jeg har mast så mye om kjolene deres, så nå får jeg vel snart halve brudeforumet på nakken! Selv foretrekker jeg modellen Bonnie ! :D Den er jo ganske lik Iona. I likhet med deg vil jeg heller ikke hatt sløret, men beltet ville jeg hatt. Dessuten så er det en kjole som passer min Irske herkomst. Aberet er at disse kjolene er dyre. Dyre men vakre.
Diva Skrevet 2. mai 2004 #20 Skrevet 2. mai 2004 Gudienbusk så lekkert! :D Likte aller best den første buketten, jeg. Har du sett på denne? Den er også pen, og definitivt gotisk. Den kjolen var nydelig! Jeg har stort sett drømt om "hvit brud-stilen" og har tidligere vært litt "konservativ" om man kan kalle det det, men nå tenker jeg i nye baner. Det er absolutt en kjole jeg ville vurdert om jeg skulle giftet meg :D Liker Lindsay Fleming-kjolene godt og. Skulle ønske jeg hadde langt kopperrødt krøllete hår....sukk... Er du av irsk slekt, Saeria ? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå