AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Er dere flinke til å pusse tennene til barna? Har en datter som akkurat har fått sine første to tenner og da må de jo pusses. Må innrømme at jeg glemmer det noen kvelder før jeg legger henne. Har ikke kommet helt inn i rutinen enda.. Hvor flinke er dere? Hvor mange ganger om dagen pusser dere? Anonymous poster hash: 75c28...d68
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Man burde jo pusse både morgenen og kveld. Det er en viktig del av hygienerutinen til barnet. Anonymous poster hash: 32c47...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Morgen og kveld selvfølgelig.Anonymous poster hash: 070cd...b60
Gjest Riskjeks Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Tror ikke det er noen krise akkurat. Etterhvert kommer du inn i rutinen. Jeg har alltid pusset barnas tenner hver kveld, men hender vi er litt sløve på det om morgenene pga dårlig tid... 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Kunne glemme det litt i starten, ny rutine er jo lett å glemme. Nå er det morgen og kveld men en skjelden skjelden kveld hvor barnet er overtrett og hyler på stellebordet og gråter til det brekker seg (kanskje skjedd en gang eller to på 9 mnd) da har droppa det med viten og tatt en nøye puss dagen etter. Anonymous poster hash: c1f33...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå