Gå til innhold

Liker en på butikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en veldig kjekk fyr som jobben på en Meny i Oslo hvor jeg pleier å handle. La merke til ham før, men for noen dager siden så trengte jeg hjelp med noe og spurte en ansatte. Plutselig kommer hun tilbake med han! Han hjalp meg videre, men jeg klarer ikke slutte tenke på ham. Han ser litt sånn badboy ut med tatoveringer på begge armene og samtidig var han så snill og hyggelig med DE brune øyne. :D :D Hva kan jeg gjøre for å finne ut om han 1. er singel og 2. kanskje vil på date? Tenk om han ikke vil eller er opptatt. Da må jeg nesten slutte å handle der. :(

Anonymous poster hash: bf509...1cb
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

1) Det beste er nok å spørre rett ut om han vil bli med deg på date en dag. Da finner du fort ut om han er singel eller ei. Ikke spør om han vil "finne på noe en dag" da det ikke gjenspeiler dine hensikter i like stor grad som førstnevnte spørsmål.

2) Om han ikke er interessert, så husk at du bor i en storby. I Oslo er det flust av butikker å handle i. Dessuten finnes det mange matbutikker som er billigere enn Meny (sett bort fra at man kun handler First Price), så du har egentlig ikke noe annet enn å vinne på dette. Kjør på, og lykke til! :yvonne:

Skrevet

Haha, logget akkurat inn for å lage en tråd om akkurat det samme. Bare at min ser ikke så badboy ut.

*Dytter opp tråden så jeg også får noen tips*

Anonymous poster hash: eb1dd...7eb
Skrevet

Random Nick: Jo, men da kan jeg jo ikke få sett ham mer. :(

AB: Også Meny? :o

TS

Skrevet

Hmm.. hva med å prøve å starte en samtale om tattoveringer fks? Hvis det passer seg selvfølgelig.. Da får du kanskje en følelse av at han er interessert, eller virker uinteressert, så kan du ta det videre derfra? Lykke til!:)

Gjest slettetbruker
Skrevet

Tattoveringer, åååååh *_*

Skrevet

Mange deilige menn som jobber på Meny... Altfor mange. :P

Anonymous poster hash: eb373...71f
Skrevet

Jobber noen deilige på ICA også

Anonymous poster hash: 209a4...4dd
Skrevet

AB 7: Men jeg har dibs på ostemannen på Meny Grünerløkka!

TS

Skrevet (endret)

Jeg vet, det er som om meny tiltrekker seg kjekke menn som de ansetter! :sjokkert: Jeg har også hatt et øye til en på meny i flere år, han virker så koselig

Endret av Evilposelos
Skrevet

Fram til tattoveringene var jeg helt sikker på at dette var André M. på Meny CC Vest :( han er så kjekk.

Anonymous poster hash: 59217...057
Skrevet

Finnes en litt kjekk fyr på Rema også, og på Rimi finnes det en ganske kjekk ung mann.

Skrevet

Er det han i ferskvaredisken på Meny Oslo City? Du får spørre han om tips til oppskrifter eller noe :)

Anonymous poster hash: 86b62...758
Skrevet

Nei, han jobber på Meny ved siden av Ringen Kino. Jeg må nok bare manne meg opp. Skummelt! :(

TS

Skrevet

Jeg tror jeg må til Oslo å sjekke ut Meny menn

Skrevet

Haha, var det ikke en slik tråd her for et års tid tilbake? Var visst mange som var interessert i han :D

Skrevet

Er et par meget brukbare på Meny i Fredrikstad også, høhø

Anonymous poster hash: eb373...71f
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg vet også om en kjekkas på min Meny butikk.... :)

Skrevet

Hvorfor er det så mange kjekkaser på Meny? Er det like mange på de andre butikkene?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Med en gang jeg så denne tråden, tenkte jeg på deg Gerd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...