Gå til innhold

www.godfisk.no

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

Noen som har prøvd noen oppskrifter fra denne nettsida?

Er fristet til å prøve et par av dem, men spiser vanligvis ikke så veldig mye fisk. :oops:

Skal innføre enda sunnere kosthold nå, så da blir fisk og skalldyr oftere å se på menyen, forhåpentligvis.

Og enda et spørsmål; dere andre som er i et parforhold med en kjøttelskende mann, hvordan får dere spist sunt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd lakseburgerne der- kjempegode :-) Pleier å lage en vitløks og grssløk dressing til ( av Kesam) Nam Nam)

Jeg har forandret kostholdet mitt siden februar, Har nok blitt til at vi har spist litt anderleds enn før, men masse kjøtt for det. resultate er jo selvfølgelig at samboern har gått ned 5 kilo da og jeg 8 kg :sjarmor:

( Nå må je snart passe på at han ikke blir for tynn)

Vet ikke helt hva dere spiser men kjøtt er forholds vis sunt i seg selv derosm du tar bort fettet er både kylling og svinekøtt magrer enn mye fisk. Tror biff har samme kcal innhold som laks også

Det jeg har gjort er:

- Byttet ut kjøttdeig med kylling kjøttdeig ( bra i taco og lasagn, uten ost på min del)

- Dersom vi har kjøtt + pasta/ potet/ ris har jeg laget en stor porsjon salat til meg istedfor.

-Bernais saus uten smør

- Avhengig av kesam til dressing/ saus blander med alt mulig krydder

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...