Gå til innhold

Lørdagsmiddagen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småplukk. Satayspyd. Manchego. Serranoskinke. Gode oliven. Hjemmelaget aioli. Brødballer. Rødvin.

Anonymous poster hash: 6c1cd...153

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strimlet svinebiff i soppsaus, salat og masse stekt sopp med siden av, nam! :)

Anonymous poster hash: ac076...4da

Skrevet

Jeg har kun fått spørsmål om hvordan jeg liker biffen min, men aner ikke hva den blir servert sammen med, kjæresten er kokk og jeg har ikke kommet hjem.

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng. Såååå godt:)

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng. Såååå godt:)

Min ble veldig god! Poteter i stedet for makaroni! Så da vet man at det fungerer også!

Skrevet

Min ble veldig god! Poteter i stedet for makaroni! Så da vet man at det fungerer også!

Poteter er kjempegodt i. :)

Har ofte i både det og makaroni jeg, men i dag ble det bare makaroni. :)

Skrevet

Poteter er kjempegodt i. :)

Har ofte i både det og makaroni jeg, men i dag ble det bare makaroni. :)

Jeg har ikke laget det på årevis og da jeg bodde hjemme likte ikke faren min makaroni, så vi hadde ofte bare fisk i og litt purre og sånt og hadde poteter ved siden av. Men siden jeg lager bare til meg selv, så tenkte jeg at det kanskje ikke var så dumt å bruke opp rester av kokte poteter på den måten.

Faktisk laget jeg bare for en person ved hjelp av frossen fiskefilet og ferdig kokte poteter fra i går. Er dårlig på å lage fisk til meg selv, for jeg tror liksom at man må lage en hel fisk eller legge masse arbeid i det og sånt. Men det gikk jo fort!

Skrevet

Elgkarbonader med poteter, rosenkål, tyttebær og sjysaus.

Anonymous poster hash: cc3e3...882

Skrevet

i dag ble det en pizza fra pizzabakeren :P

Anonymous poster hash: ee0a2...ef7
Skrevet

I dag ble det kyllinggryte. Ellers pleier vi (som mange andre) å ha litt ekstra god mat, som biff, hjemmelaget pizza osv.

Skrevet

Currygryte med kylling. Ris, salat og nanbrød ved siden av. Ble veldig godt! :) Masse sjokolade og potetgull til dessert ;)

Skrevet

Pizza på Villa Paradiso :nigo:

Skrevet

Biff med champignon, bakt tomat, bakt hvitløk, asparges og soppsaus. Godt, men ikke verdt innsatsen, hater å lage mat. :ler:

Skrevet

TS her: nam så mye godt dere disker opp med. Skal innom denne tråden for inspirasjon neste lørdag ;)
Ps: lapskausen ble dødsgod! Akkurat passe myk, passe salt, godt med svinekjøtt i. Suksess :) Godt på en kald høstdag.

Anonymous poster hash: 92bd5...699
Skrevet

I dag ble det bakt potet. Tilbehør var soppstuing med kantareller, mais, skinke, bacon, ruccola, holiday-dip og revet ost. Det var veldig godt, lenge siden sist jeg spiste det :)

Anonymous poster hash: 75e36...39d
Skrevet

Ferdig gulasjsuppe frå toro, cherrytomater og rå sopp, heh.:P

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Det ble bakt potet med kjøttsaus + salat og tilbehør.

Skrevet

I dag som alle lørdager spiser vi fersk sjømat - ukens høydepunkt! :spise: :fisk:

Siden denne helgen er ganske travel med mye jobbing blir det enkelt i kveld: Ovnsbakt kveitefilet panert med hasselnøtter og mandler. Sitronbåter. Blomkålpuré. Foliebakte rødbetbåter med sherryeddik, kapers og bladpersille.

Alt ferdig på en snau time - og så litt godt hjemmebakt brød til, og en god riesling. :)

Anonymous poster hash: 13d09...f17

Eurydike?

Anonymous poster hash: f59d9...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...