Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sendte melding til min tidligere flørt og skrev at jeg savnet han. Da hadde det gått to uker siden jeg hadde hørt noe fra han. Jeg fikk til svar en helt casual melding hvor han skrev at vi kunne møtes om jeg ville det.

Hvordan skal dette tolkes? Egentlig føler jeg at han sier vi kan møtes fordi det virker som om jeg har ett behov. Ikke fordi han har lyst.... Jeg har tross alt ikke hørt noe på 2 uker og da burde jeg vel ta ett hint om at han ikke er interressert??

Jeg svarte at det hadde vært hyggelig og at han måtte gi meg en lyd en dag det passet. Fikk ikke svar tilbake. :(

Endret av sophie1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker eller to måneder?

Anonymous poster hash: b04ba...3d3
Skrevet

Ja, ta hintet. He's just not that into you.

• Liker 2
Skrevet

Han er ikke interessert. Han hadde kontaktet deg om han var det. Så bare ignorer, slett nummer og move on.

• Liker 2
Skrevet

“Never make someone a priority when all you are to them is an option.”

Anonymous poster hash: dcb0b...2bd

• Liker 2
Skrevet

Jeg sendte melding til min tidligere flørt og skrev at jeg savnet han. Da hadde det gått to måneder siden jeg hadde hørt noe fra han. Jeg fikk til svar en helt casual melding hvor han skrev at vi kunne møtes om jeg ville det.

Hvordan skal dette tolkes? Egentlig føler jeg at han sier vi kan møtes fordi det virker som om jeg har ett behov. Ikke fordi han har lyst.... Jeg har tross alt ikke hørt noe på 2 uker og da burde jeg vel ta ett hint om at han ikke er interressert??

Jeg svarte at det hadde vært hyggelig og at han måtte gi meg en lyd en dag det passet. Fikk ikke svar tilbake. :(

Det kan godt bare være en måte å ordlegge seg på. Om han for eksempel sa "Vi kan godt møtes hvis du har lyst til det?" betyr det at at han har lyst til å møte deg.

Anonymous poster hash: 3bfbd...251

Skrevet

Det kan godt bare være en måte å ordlegge seg på. Om han for eksempel sa "Vi kan godt møtes hvis du har lyst til det?" betyr det at at han har lyst til å møte deg.

Anonymous poster hash: 3bfbd...251

Han sa : "Vi kan godt være sammen en dag neste uke hvis du vil det. Til uka?"

Det er jo helt OK melding. Men jeg blir usikker fordi vi snakket sammen hver eneste dag i noen uker, og plutselig sa det helt stopp. Har aldri fått noe forklaring på hvorfor det ble sånn. Han vet at jeg er interressert, så det burde jo ikke være noe problem å ta kontakt dersom han var keen....

Skrevet

Vet du hva, har samme problemet.. Er sannelig meg ikke sikker på hvordan man skal tolke det. Jeg oppfatter det dessverre delvis som at han ikke har falt for deg skikkelig (samme som jeg tror i forhold til min egen situasjon også).

Skal ikke kuppe tråden din med min historie, men sånn som idag skal jeg møte han jeg dater. Snakka sammen kort på tlf igår der jeg sa at han fikk ringe på meg idag for å avtale når vi skulle møtes idag (man regner jo med at vedkommende tar kontakt før kl 15 for å avtale, når vi skal finne på noe noen få timer etterpå). Hørte ingenting, begynte å irritere meg litt over det, men JEG fant ut at jeg bare måtte spørre han når han tenker vi skulle møtes idag før jeg ble skikkelig sur (gidder ikke vente unødlig lenge, da jeg kunne lagt andre planer hvis om det plutselig ikke ble noe av), da sa han at det var plutselig opp til MEG når klokka vi skulle møtes (når det vi skal på var noe HAN ba meg med på). Vil du være med å fikse mat etterpå hos meg etterpå?, spurte jeg. Ja, det hørtes visst også trivelig ut, ble med på det, sa han. Litt PMS-humør nå, men begynner å bli LITT lei av å være den som (i mine øyne obviously) er mest gira..

Men, selvsagt...i ditt tilfelle kan han jo være litt treig på avtrekkeren men være litt interessert. Eller han kan være veldig lunken. Slike ting er alltid vanskelig å vurdere...hadde det bare vært enkelt.. :vetikke:

Anonymous poster hash: e82e2...890
Skrevet

Har du prøvd å kontakte han dei to vekene dåke ikkje snakka, eller kan det vere at begge to ha venta på den andre?

Vent og sjå om han tar kontakt om når det passer, og ta det derifrå. Om dåke møtes so kan du jo spørre kvifor det blei stille i t veker.

• Liker 1
Skrevet

Trur ikke du skal bekymre deg over hvordan han uttrykte seg.

Jeg pleier i hvert fall å skrive på den måten.

Det at han ikke hadde tatt kontakt er en annen ting

Anonymous poster hash: 9274c...699
Skrevet

Jeg har tatt litt kontakt på snapchat og da har jeg fått svar. Men han tar ikke kontakt selv, og det gjorde han hele tiden før... Så er veldig tydelig at noe har forandret seg. Jeg får vente i spenning å se om noe skjer denne uken, ellers ligger jeg det dødt.

Skjønner bare ikke helt hvorfor han sier vi kan treffes, hvis han ikke er keen? Hadde aldri giddet å kaste bort tiden min på det selv :-/ TS

Skrevet

Trur ikke du skal bekymre deg over hvordan han uttrykte seg.

Jeg pleier i hvert fall å skrive på den måten.

Det at han ikke hadde tatt kontakt er en annen ting

Anonymous poster hash: 9274c...699

Neida, det har ikke noe å si :-) Men før disse to ukene var det koselige meldinger flere ganger om dagen.. Får ta opp tema hvis vi møtes :) TS

Skrevet

Jeg har tatt litt kontakt på snapchat og da har jeg fått svar. Men han tar ikke kontakt selv, og det gjorde han hele tiden før... Så er veldig tydelig at noe har forandret seg. Jeg får vente i spenning å se om noe skjer denne uken, ellers ligger jeg det dødt.

Skjønner bare ikke helt hvorfor han sier vi kan treffes, hvis han ikke er keen? Hadde aldri giddet å kaste bort tiden min på det selv :-/ TS

Har slitt litt med det lignende situasjon sjølv. Er ein fare for at du bare er litt tidsfordriv for han, eller han kun aner sjansen for å få deg til sengs. Men så klar kan han ha ein bedre grunn, så er verdt å møtes og spørre om han tar kontakt og vil møtes.

Skrevet

Har slitt litt med det lignende situasjon sjølv. Er ein fare for at du bare er litt tidsfordriv for han, eller han kun aner sjansen for å få deg til sengs. Men så klar kan han ha ein bedre grunn, så er verdt å møtes og spørre om han tar kontakt og vil møtes.

Ja, jeg tror du har helt rett dessverre! Føler at han mistet interressen fordi han skjønte at dette ble for lett! Nå er det hvertfall opp til han om vi skal møtes. Jeg tar ikke mer kontakt... Var ikke lett å si at jeg savnet han akkurat. Hvordan endte din situasjon da? TS

Skrevet

Det er nok heller det at han ikke er så interessert i deg, mer enn det at han mistet interessen fordi det "ble for lett".

Anonymous poster hash: 63e43...614
Skrevet

Ja, jeg tror du har helt rett dessverre! Føler at han mistet interressen fordi han skjønte at dette ble for lett! Nå er det hvertfall opp til han om vi skal møtes. Jeg tar ikke mer kontakt... Var ikke lett å si at jeg savnet han akkurat. Hvordan endte din situasjon da? TS

Det har vell streng tatt ikkje "enda" enno for min del. Situasjonen er slik at om han tar kontakt med det første så vurderer eg å møte han og spørr kva han eigentleg vil. Men har vist så lite initiativ at interessa igrunn har bleikna for min del, og er forberedt på å avslutte det heile. Så rekner med enden blir at vi ikkje har meir kontakt, eller i beste fall bare er venner.

Skrevet

Det er nok heller det at han ikke er så interessert i deg, mer enn det at han mistet interessen fordi det "ble for lett".

Anonymous poster hash: 63e43...614

Ja selvfølgelig. Mente bare at det kunne være en av faktorene til at han ikke liker meg lenger. For han har sagt til meg at han er interressert og vist det tydelig, men plutselig var det helt stopp og jeg var ikke spennende lenger virker det som..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...