Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvert år sliter jeg helt utrolig med gave til pappa. Han har alt han trenger og har ikke typiske interesser. De interessene han har blir veldig dyre, og jeg er på ingen måte rik. Derfor lurer jeg på hva dere gir til deres fedre så jeg kanskje kan stjele noen ideer :)

Anonymous poster hash: 6de3e...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse dere kan gjøre sammen?

Anonymous poster hash: 1e07c...e7b
  • Liker 1
Skrevet

Pleier gi vin jeg.

Anonymous poster hash: c5784...577
Skrevet

Et bilde av deg selv.

• Liker 1
Skrevet

Min far er glad i å gå på fotballkamper, så han får ofte et nytt klubbskjerf eller en lue, noen ganger får han billett til fotballkamp og i år får han sesongkort (han feirer rundt tall!) Hva med noe liknende? Trenger jo ikke være fotball, men andre sporter eller teater/stand up? :) Lykke til!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Vin, konjakk eller likør bruker å være en slager til foreldre og svigerforeldre her. Gode kjøkkenkniver har også vert populært.

Skrevet

Min far ønsker seg alltid strikkesokker. Håper dette blir året jeg endelig rekker å få ferdig to sokker, og ikke bare ėn :P I tillegg skal han få ullsokker fra Safa, og i fellesgave får foreldrene mine overkokingslokk og kaffe.

Skrevet

I år får gamlingen et pipesett, ganske enkelt fordi han trenger det :)

Skrevet

Jeg har gitt opp å komme på lure ting - nå spør jeg ganske enkelt hva han ønsker seg til jul! I fjor ble det derfor nye tøfler! :)

Anonymous poster hash: d5638...79e
Skrevet

Hva slags interesser er det han har da? Kanskje det finnes noe billigere tilbehør du kan kjøpe? Et bladabonnement relatert til hobbyen? Gode hansker er som regel populært blant menn. Ellers ville jeg gått for opplevelser, f.eks konsert- eller teaterbilletter. Her jeg bor har de en smaks-kurs-serie med vinsmaking, ost, øl osv. Man kan kjøpe billett til bare en kveld, eller hele pakken. Det har jeg gitt til mine foreldre tidligere år. Kanskje du kan invitere ham med ut på middag (om du er student eller lignende synes han nok de er vell så koselig at du betaler middagen mens han betaler drikken).

Ellers er jeg enig i at pappa er den vanskeligste å kjøpe gave til, tett etterfulgt av broren min. Til svigerfar kjøper vi hvert år en flaske akevitt. Det er blitt en tradisjon,så slipper vi å tenke mer på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...