Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen hår liker dere på jenter? Hvor langt hår burde hun ha?

Post bilde eller link.

Anonymous poster hash: 05c38...6f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente hårfrisyre :fnise:

Anonymous poster hash: 05c38...6f1
Skrevet

Urelatert til tråd - er "åssen" faktisk et ord?

Anonymous poster hash: da634...9fc
  • Liker 1
Skrevet

Det må være lyseblondt åsså må det være 53 cm lang åsså må det være litt sånn krøllete på endene lissåm hvis ikke ser det bare dritstygt ut da

Anonymous poster hash: 313ca...6e1
  • Liker 4
Skrevet

Langt brunt hår.

Anonymous poster hash: 010e4...bfc
Skrevet

Langt hår med litt bølger,ikke de forbaska saue krøllene jeg sliter med. Jeg har virkelig verdens mest umulige hår. Er så leiiiiiiiii:(

Skrevet

Langt hår med litt bølger,ikke de forbaska saue krøllene jeg sliter med. Jeg har virkelig verdens mest umulige hår. Er så leiiiiiiiii:(

Har du prøvd balsammetoden?

Anonymous poster hash: 0b3e7...263

Skrevet

Har du prøvd balsammetoden?

Anonymous poster hash: 0b3e7...263

nei. Jeg liker å bruke olje i håret man kan ikke bruke noe med balsam metoden:( bare gel
Skrevet

Naturlig langt hår, naturlig brunfarge, gjerne også naturlige bølger/fall, evt. naturlig stritt.

Extentions, fake farge, krølltang/rettetang er ikke like kult.

Anonymous poster hash: 0e01c...f53
  • Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg synes at langt, litt bølgete hår (uavengig av hårfarge) er veldig vakkert - og kler de fleste.

Men jeg synes også at kort hår kan være veldig kledelig, hvis man har ansiktsformen til det.

:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker når kvinner finner ut at ikke alle kler en hårfrisyre men går til anskaffelse av en frisyre som kler ansiktsformen og stilen en har fra før av.

Viss du har en firkantet ansikt hvor ansiktet ditt er like bredt over kjeven som kinnbeina og pannen så vil bølger eller løse krøller være med på å myke opp den markerte kjeven, mens rette eller stramme frisyrer gjør det motsatte.

Har du en ansiktsform som er triangulært eller hjerteformet så kan en midtskill fungere bra. En tung eller lett pannelugg kan også være et godt alternativ. Og man bør unngå hår som er kortere enn til øret.

Har du et smalt ansikt virker det kraftigere med en kort frisyre med lugg, gjerne en bob. En bør unngå for langt hår og midtskill, som får ansiktet til å se smalere ut

Har du en oval ansiktsform skal du i teorien kunne kle det meste.

Jeg har lest så mange ganger at alle kvinner kler langt hår men jeg føler litt på at det er det samme som å si at alle kvinner kler fargen turkis, (og hvor galt blir ikke plutselig det..) Jeg liker hår frisyrer som fremhever de gode trekkene hos en kvinne og som utjevner det en er misfornøyd med.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Personlig foretrekker jeg veldig kort og fargerikt hår, men så har jeg en rocka stil også da :)

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Synes alle frisyrer kan være flotte hvis det kler personen som har det. Ergo kan jeg ikke plukke ut en frisyre jeg synes trumfer alle andre. Blondt, brunt, svar eller rødt (eller noe annet) kan være kjempefint, hvis det passer personen. Sjelden jeg synes folk kler for drastisk endring (fra naturlig platina til svart type), men på noen fungerer jo det også.

Skal jeg velge synes jeg nok gyllenblondt er den aller fineste hårfargen, selv om jeg egentlig synes alle er fine.

Når det gjelder hårfrisyre så er det enda viktigere at man finner noe man passer til, selv om det kanskje ikke er det man synes er den objektivt flotteste. Selv har jeg en litt lang, sleek bob - og det er det som ser smashing ut på meg, selv om den frisyren ikke egentlig er den jeg synes er flottest - men nå er det min favoritt likevel, fordi det passer til meg og håret mitt. Mange kommenterer hvor flott jeg ble etter å ha begynt å klippe meg sånn.

For de som kler det synes jeg virkelig guttekort kan være usannsynlig tøft. Skulle ønske jeg kunne ha det selv. Langt, bølgete hår er også flott. Men egentlig kan det være hva som helst, så lenge det kler deg :)

Skrevet

Jeg har langt hår,men det er flatt. Å krølle det tar for langt tid,og blir gjerne for "krøllete",

hvordan få til sånt hår som på bilde?

Anonymous poster hash: 3dcfb...280
Skrevet

Jeg, heteromann, liker langt hår uten særlig med krøller. Kan godt være litt fall, men helt rett er også helt fint. Personlig liker jeg også blondt hår best, men for Guds skyld ikke når det er farget platinablondt.

Anonymous poster hash: 6ad96...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...