AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Har bestilt denne mineral foundation. Først og fremst var fargen for mørk:( Bestilte start kit medium. Jeg har acne prone med en god del arr den dekket ikke så godt så veldig fin ut på. Jeg måtte ta mer for å dekke og da så det jo unaturlig ut. Gjør jeg noe feil. Noen andre med akne hud og arr som bruker denne. Hva er dine erfaringer? Anonymous poster hash: 2eec7...edf
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg forstår ikke hypen på Mineral Hygienics. Jeg følte den ble kakete uansett hvordan jeg gjorde det, og resultatet ble ikke naturlig. Jeg kommer nok aldri til å bruke opp den lille boksen jeg har ...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Mineral Hygienics ser fint ut på huden min, men jeg reagerer på det. Tåler forsåvidt ingenting av sminke på ansiktet til mer enn festbruk - så det gjelder alle merker, og det er verre med mange andre merker. Når det gjelder farge blandet jeg to ulike, en som ble litt for lys og en som ble litt for mørk - og så justerer jeg etter årstidene. Har dog ikke testet å ta på fulldekkende lag, men jeg opplevde det aldri som kakete. Peeler du huden jevnlig og tilfører nok fukt før du legger det på? Det gjelder jo for all sminke s¨nn sett. Anonymous poster hash: 2c374...bee
Nerine_ Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg syns den blir ganske så bra på meg, men så bruker jeg også bare et tynt lag. Har du prøvd med primer under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå