KalloRilla Skrevet 1. mai 2004 #1 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det noen av oss "faste" prøvere som har fått "2blå"i april? Jeg vet jo om personer som har fått det til som er inne her, men har ikke fått med meg at det har vært noe produktiv mnd. Må da snart komme en "blå bølge" her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 Vi fikk :-) Traff på første forsøk, så det spørs om vi regnes som "faste" prøvere... Er nå 7 + 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 GRATULERER TVILLING 76 Jeg fikk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 3. mai 2004 #4 Del Skrevet 3. mai 2004 GRATULERER TVILLING 76 Jeg fikk ikke Tusen takk, og bedre lykke neste gang. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mai 2004 Gratulerer så mye Kan vel se på deg som "fast bruker" vel. Med "Fast Bruker" mente jeg dem som er aktive inne på "prøver forumet" og i "dagbøkene" som vi føler hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå