Gå til innhold

Dere som spiser Skyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og disse andre nye melke produktene til Synøve og snjo (jeg har sett det er en del av dere her inne) blir det ikke veldig dyrt å kjøpe disse til hverdagslig. Har sett de koster fra 15 til 30 kr stk. Synes dere ikke det er mye for et lite mellommåltid? Regner med dere er normaltlønnede? Har dere stort matbudsjett?

Anonymous poster hash: 4c308...05d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser Skyr, men jeg gjør det en sjelden gang. At man spiser noe trenger ikke bety at man gjør det daglig.

Skrevet

Spiser Skyr når jeg ønsker og gjerne en biff til frokost.

Matutgifter gir jeg en liten f i, mat og livskvalitet går hånd i hånd :)

Skrevet

Kjøper yoghurt osv på tilbud når jeg kan, men unner meg skyr, cottage cheese osv når jeg trenger noe ekstra godt :) blir som en belønning! og er vel bedre å kjøpe et dyrt mellommåltid som metter enn å feks kjøpe seg en sjokolade :)

Skrevet

Helt vanlig lønnet, bruker ikke veldig mye penger på mat hver måned. Skyr unner jeg meg gjerne, det er noe av det beste jeg kan få til frokost.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Spiser fort 2-3 skyr om dagen jeg! Vanskelig å holde seg unna. ;) Matbudsjettet mitt ligger nok noe over gjennomsnittet, men det synes jeg det absolutt er verdt. Man lever jo bare en gang! :) Det hjelper forøvrig å kjøpe de på rema1000. Er fort noen kroner billigere der enn i andre butikker.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Gode og smakfulle proteinkilder er kanskje dyre, men jeg synes det er verdt det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skyr unna (måtte bare). Men kjøper da andre typer mellommåltider iblant, som vaffel, pizzastykke etc. De fleste kan vel unne seg et måltid til 15-30 kroner om de tjener normalt?

Anonymous poster hash: 83182...a10
  • Liker 1
Skrevet

Spiser det ca 3 ganger i uken.. Tenker ikke over prisen.. Bruker aldri penger på sjokolade f.eks sa da tar jeg meg råd til det :)

Skrevet

og disse andre nye melke produktene til Synøve og snjo (jeg har sett det er en del av dere her inne) blir det ikke veldig dyrt å kjøpe disse til hverdagslig. Har sett de koster fra 15 til 30 kr stk. Synes dere ikke det er mye for et lite mellommåltid? Regner med dere er normaltlønnede? Har dere stort matbudsjett?

Anonymous poster hash: 4c308...05d

Jeg tjener bra og mat er en prioritert utgift hos meg. Skyr spiser jeg flere ganger som lunsj i uka og syns ikke det er veldig dyrt. Må legge til at jeg er småspist, styrer unna både brød og kjøtt i hverdagen, og tror det balanserer budsjettet. Det kommer vel kanskje an på hva du spiser sånn ellers?

Anonymous poster hash: 8b4fd...940

Skrevet

Synes det er snobbete og dyrt, men smaker godt og metter veldig. Kjøper det en sjelden gang, når jeg er ute og dritsulten ikke har med matpakke. Når jeg er hjemme eller kan planlegge bedre, spiser jeg billigere mat - disse produktene erstattes lett med yoghurt eller kesam. (Cottage cheese rører jeg ikke!)

Skrevet

Synes det er snobbete og dyrt, men smaker godt og metter veldig. Kjøper det en sjelden gang, når jeg er ute og dritsulten ikke har med matpakke. Når jeg er hjemme eller kan planlegge bedre, spiser jeg billigere mat - disse produktene erstattes lett med yoghurt eller kesam. (Cottage cheese rører jeg ikke!)

Forsåvidt enig. Problemet mitt er at det faktisk ikke finnes en eneste yoghurt jeg synes er god, de fleste har nemlig klumper. Og det oppleves rett og slett helt grusomt. Hvilket da ikke skyr blåbær og vanilje har (lykke!). Kesam og cottage cheese får jeg ikke i meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg syns ikke Skyr er så godt men har spist det innimellom, men jeg elsker gresk yoghurt som jeg spiser ganske ofte. Yoghurten er ikke akkurat billig så jeg prioriterer den foran annet, f.eks sjokolade eller kjeks.

Anonymous poster hash: 0d069...7d4
Skrevet

Jeg spiser en skyr nå og da. Kjøper stort sett 4pakninger med youghurt, men nå og da er det godt med no annet. Om det ikke er skyr man bruker penger på er det jo fort noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...