Gå til innhold

Hva er viktigst for kvinner her på forumet?

63 stemmer

1. 1. Hva er viktigst for kvinner?

• Spenning
      7
    • Trygghet
      56

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne legg ved alderen din hvis du skal kommentere

Anonymous poster hash: 08f40...4ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sleeping:

fuck off :)

• Liker 4
Skrevet

De vil selvsagt ha begge deler men flertallet kommer til å krysse av fra trygghet. Var det noe mer du lurte på?

Anonymous poster hash: 13efe...92e
  • Liker 1
Skrevet

Penger var ikke et alternativ, ser for det meste bare grådige damer her.

Anonymous poster hash: 83bad...186

Skrevet

De vil selvsagt ha begge deler men flertallet kommer til å krysse av fra trygghet. Var det noe mer du lurte på?

Skjønner ikke hvorfor det er så åpenbart at de fleste vil velge trygghet, det er ikke erfaringen min fra virkeligheten hvertfall. Men nå er jeg kanskje litt yngre enn gjennomsnittet på kg

Skrevet

Penger var ikke et alternativ, ser for det meste bare grådige damer her.

Anonymous poster hash: 83bad...186

Ikke forsøple tråden min er du grei :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så åpenbart at de fleste vil velge trygghet, det er ikke erfaringen min fra virkeligheten hvertfall. Men nå er jeg kanskje litt yngre enn gjennomsnittet på kg

De velger trygghet fordi du ikke har gitt dem valget til å velge begge deler.

Skrevet

28

Dette varierer nok med alder og livssituasjon. Og så kan det jo variere litt med hva man legger i spenning og trygghet. Dersom man mangler fundamental trygghet, følelsesmessig eller med tanke på fremtid og økonomi, vil nok dette stå høyest. Har man dette søker man gjerne spenning. Med unntak av ungdommer kanskje - der ligger det nok i menneskers natur å ville oppsøke spenning og utforske og ta risikoer. Man blir nok mer opptatt av trygghet med årene.

Her tror jeg det kanskje er lett å forvekse trygghet med kjedsomhet. Mange søker trygghet i hverdagen, men alle trenger en raptus i blant og da søker man gjerne spenning for å få et avbrekk.

Alt i alt vil jeg kanskje si at trygghet er litt viktigere for meg, men jeg trenger spenning og utfordringer også.

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

De fleste kommer til å velge Trygghet. Rett og slett fordi hvis de velger spenning så kan de like så godt stemple "utro" i panna si.

Skrevet

De velger trygghet fordi du ikke har gitt dem valget til å velge begge deler.

Er jo ikke snakk om å ikke kunne ha begge deler, men hva som er viktigst.

Skrevet

Er visst noen som velger spenning, takk for at dere holder tråden min litt interessant hvertfall :)

Skrevet

Skjønner jo at de fleste vil velge trygghet hvis dere trur jeg spør om dere skal velge mellom 100%trygghet og 0%spenning mot 100% spenning og 0%trygghet.

Men er ikke det jeg mener, hvis dere f.eks. vil ha 60%spenning og 40%trygghet så velger dere spenning :)

Kanskje litt vanskelig å overføre disse tallene jeg skriver over til virkeligheten, men håper dere forstår hva jeg mener.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte hva du mente, synes trygghet er absolutt viktigst. Hadde du spurt meg for 5 år siden hadde jeg valgt spenning. :)

Skrevet

Penger og stor pikk, selvsagt, alltid.

Anonymous poster hash: e3975...af2
Skrevet

Penger og stor pikk, selvsagt, alltid.

Anonymous poster hash: e3975...af2

Du glemte å ta med alderen din – TS kan ikke ta innlegget ditt seriøst nå.

Anonymous poster hash: af7b7...be6

Skrevet

Status

Anonymous poster hash: b5872...432
Skrevet

Jeg hadde den diskusjonen med venninner når jeg var ca 20. Jeg ønsket trygghet. Alle de andre mente at det var for kjedelig, og ville ha spenning. De fleste av dem er skilt i dag ...

Og nei, med spenning mente de ikke at de selv ville være utro. Men de ville ha en partner som ikke var forutsigbar. De ville ha en kjæreste som de ikke visste hvor de hadde, og som fant på ville ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...