Gå til innhold

Når venninna di får barn og vennskapet forandres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte hörer men om jenter som fikk barn og alle vennene ble borte. Den her situasjonen er litt tvers om og jeg tenker meg at det må jo väre flere enn meg som kjenner det på samme måten? Jeg elsker barn og synes det er veldig göy å tilbringe tid med datteren til venninna mi. Men det er alltid hun eller barnehagen eller noe annet rundt henne sm blir fokus når vi er sammen og prater selv om datteren ikke er med. Samme er det om vi skal ut og shoppe, jeg går jo til dameavdelingene og titter på klär og hun går bare til barneavdelingen.

Jeg har sitti barnevakt for henne flere ganger den siste tiden enn jeg har finni på noe med mammaen. Alltid når jeg spör om vi skal finne på noe må hun alltid spörre pappen ( det forstår jeg for noen må jo passe på dattera) men tror ikke han spör henne om han kan gå ut og ta en öl med kompiser noe han gjorde ofte för ihvertfall. Sendte melding på tirsdagen og spurte om vi skulle ta en kaffe denne helgen, hun sier at hun ikke har noen planer og at det sikkert går bra men at hun skal sjekke med pappaen. J

Er det flere som opplever dette?

Anonymous poster hash: e0456...e75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet forandrer seg når en får barn, du vil forstå mer når det er din tur. Hun har ikke så mye tid til deg nå lenger, er vel det du synes er vanskelig, men sånn er det, barn er førsteprioritet

Anonymous poster hash: 82d20...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...