Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg til tider kan være ganske distré. Men jeg kan da vel ikke være den eneste her inne som er det? Så nå tenkte jeg det kunne være artig om vi deler med hverandre de forskjellige merkelige tingene vi gjør uten å tenke over det.

For å dra igang her så kan jeg starte med å fortelle hva jeg akkurat gjorde:

Jeg drev å tok kattekassene mens jeg gikk i mine egne tanker om at jeg håper jeg får klippet meg i dag. Da jeg var ferdig med de to første kassene og skulle gå videre til neste rom gikk å tenkte på håret mitt. Så da gikk jeg rett inn på badet i stede. Der sto jeg en stund å stirret på håret mitt, litt sånn tom og teit i blikket. Heldigvis "våknet" jeg ganske fort, og må ærlig innrømme jeg ble lite imponert over det jeg så i speilet. Der sto jeg da altså, med en bæsj pose i den ene hånden, en bæsj-spade i den andre og sto å så like sjokkert ut som om jeg så ett rom-vesen i speilet.. Lekkert! Og jeg er så stolt av meg selv... :fnise:

Tidligere en gang så la jeg brillene mine i kjøleskapet. Det er helt normalt og logisk. Så vet dere det! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest løppen
Skrevet (endret)

Er nok ikke aleine om å være distré nei...

Jeg har flere ganger ringt folk for å spørre om jeg kan ha glemt telefonen jeg ikke finner hos dem, eller i bilen deres.. "men løppen da... hva er det du ringer fra nå da?" åååja, stemmer :fnise:

Jeg har også en tendens til å finne igjen ting på de mest ulogiske plasser - som et par tøfler i kjøleskapet eller fjernkontrollen i fryseren. Og nå må jeg ikke glemme da jeg fant igjen lommeboken i skapet hvor jeg oppbevarer finserviset :blink:

I tillegg så har nøklene mine en tendens til å ikke ville bli med meg når jeg skal et eller annet, kan være bombesikker på at jeg har lagt dem i jakka, men der er de ikke i det jeg skal låse opp inngangsdøra mi... Jeg har smekklås og heldigvis flere av familie/venner med ekstranøkkel.. Når jeg da kommer inn henger de gjerne på plassen sin i gangen... :blush:

Endret av løppen
  • Liker 1
Skrevet

Er nok ikke aleine om å være distré nei...

Jeg har flere ganger ringt folk for å spørre om jeg kan ha glemt telefonen jeg ikke finner hos dem, eller i bilen deres.. "men mumuen da... hva er det du ringer fra nå da?" åååja, stemmer :fnise:

Jeg har også en tendens til å finne igjen ting på de mest ulogiske plasser - som et par tøfler i kjøleskapet eller fjernkontrollen i fryseren. Og nå må jeg ikke glemme da jeg fant igjen lommeboken i skapet hvor jeg oppbevarer finserviset :blink:

I tillegg så har nøklene mine en tendens til å ikke ville bli med meg når jeg skal et eller annet, kan være bombesikker på at jeg har lagt dem i jakka, men der er de ikke i det jeg skal låse opp inngangsdøra mi... Jeg har smekklås og heldigvis flere av familie/venner med ekstranøkkel.. Når jeg da kommer inn henger de gjerne på plassen sin i gangen... :blush:

:skratte::skratte::skratte: Så fantastisk deilig distré! :D

Og må skjønne du må spare på batteriene ved å legge fjernkontrollen i fryseren, og at pengboken også er fin og trenger å oppbevares sammen med fin serviset.. :fnise::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...