Chinka Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg er ofte lei meg og deprimert. Hva er grunnen til det? Har jeg en fremtid sammen med mannen jeg elsker? Elsker han meg? Når får jeg mitt første barn? Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Hvilket stjernetegn er du, og hva er omkretsen av håndleddet ditt? Anonymous poster hash: 312f6...2fd
Trapp Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Har spådd deg i terning. Ved ja- og nei-spørsmål er partall positivt svar, oddetall er negativt svar. Jeg er ofte lei meg og deprimert. Hva er grunnen til det? Det er fire grunner til det. Har jeg en fremtid sammen med mannen jeg elsker? Ja. Elsker han meg? Nei. Når får jeg mitt første barn? 6+2+1+5+6+4+3+2+2+1 = 32 1
likeasir Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Hadde det ikke vært morsomt om det viste seg at trådstarter er over 32?
Chinka Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2013 Hvilket stjernetegn er du, og hva er omkretsen av håndleddet ditt? Anonymous poster hash: 312f6...2fd Jeg vet dessverre ikke omkretsen. Men stjernetegn er løven.
Chinka Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2013 Har spådd deg i terning. Ved ja- og nei-spørsmål er partall positivt svar, oddetall er negativt svar. Det er fire grunner til det. Ja. Nei. 6+2+1+5+6+4+3+2+2+1 = 32 Hvordan kan jeg ha en fremtid med han hvis han ikke elsker meg? Kan du se om vi kommer til å gifte oss?
Chinka Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2013 Hadde det ikke vært morsomt om det viste seg at trådstarter er over 32? Jeg er 27
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg er ofte lei meg og deprimert. Hva er grunnen til det? Har jeg en fremtid sammen med mannen jeg elsker? Elsker han meg? Når får jeg mitt første barn? Takk på forhånd Jeg kan prøve, men det er begrenset på hvor mye jeg får til bare ved hjelp av stjernetegn og hjelp fra mine guider... Jeg tror du er deprimert fordi du ikke helt klarer å bestemme deg for noe som har med relasjoner å gjøre. Du vet egentlig svaret, men svaret strider både mot din egen fornuft og dine følelser. Det er ikke ofte jeg sier at du skal høre på fornuften, men denne gangen tror jeg du bør gjøre det. Du har jo i og for seg en fremtid med mannen du elsker, men den mannen du TROR du elsker nå er ikke den samme som du har en fremtid med. Han elsker deg, men jeg får sterke følelser om at du per dags dato elsker han mer enn han elsker deg (om man kan måle noe slikt som kjærlighet). Noe som kan ende i samlivsbrudd og da gjerne etter man er vel etablert. Av en eller annen grunn så får jeg følelsen av at du allerede har ett "barn". Jeg vet ikke om jeg plukker om at du kan ha mistet ett barn tidligere eller om du har ett kjæledyr/familiemedlem du ser på som "barnet ditt"? Kan det stemme? (Jeg er ingen proff og jeg spår ene og alene ut fra hva mine "veiledere" viser meg og hva jeg ser i stjernene på denne. Vanligvis bruker jeg pendel, veiledning og kort, men da ser jeg helst at vedkommende er tilstede.) Anonymous poster hash: 12fe9...d72
Chinka Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg kan prøve, men det er begrenset på hvor mye jeg får til bare ved hjelp av stjernetegn og hjelp fra mine guider... Jeg tror du er deprimert fordi du ikke helt klarer å bestemme deg for noe som har med relasjoner å gjøre. Du vet egentlig svaret, men svaret strider både mot din egen fornuft og dine følelser. Det er ikke ofte jeg sier at du skal høre på fornuften, men denne gangen tror jeg du bør gjøre det. Du har jo i og for seg en fremtid med mannen du elsker, men den mannen du TROR du elsker nå er ikke den samme som du har en fremtid med. Han elsker deg, men jeg får sterke følelser om at du per dags dato elsker han mer enn han elsker deg (om man kan måle noe slikt som kjærlighet). Noe som kan ende i samlivsbrudd og da gjerne etter man er vel etablert. Av en eller annen grunn så får jeg følelsen av at du allerede har ett "barn". Jeg vet ikke om jeg plukker om at du kan ha mistet ett barn tidligere eller om du har ett kjæledyr/familiemedlem du ser på som "barnet ditt"? Kan det stemme? (Jeg er ingen proff og jeg spår ene og alene ut fra hva mine "veiledere" viser meg og hva jeg ser i stjernene på denne. Vanligvis bruker jeg pendel, veiledning og kort, men da ser jeg helst at vedkommende er tilstede.) Anonymous poster hash: 12fe9...d72 Tusen takk for svar Du får en følelse av at jeg egentlig ikke elsker han jeg tror jeg elsker? (og du kan forsåvidt ha rett i det, jeg klarer bare ikke å gi slipp på ham) Og jeg har ingen fremtid sammen med han? Han jeg har en fremtid sammen med, er han i livet mitt nå? Nei jeg har ingen barn og har heller ikke mistet et barn. Men jeg har derimot en niese som jeg er veldig glad i. Kanskje det er henne du tror
Gjest Optimo Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Ærlig talt TS, dette er for dumt. Allerede i åpningsinnlegget hinter du til at det er litt trøbbel på kjærlighetsfronten. Da er det ikke noe hokus-pokus å kunne si: "Jeg tror du er deprimert fordi du ikke helt klarer å bestemme deg for noe som har med relasjoner å gjøre". osv osv.. Det er helt naturlig å bli deprimert om man er usikker på forholdet. Hva kommer ofte usikkerhet av? En annen person. En kollega du plutselig ser med litt nye øyne, en gammel flamme, en venn av en venn ... slike folk dukker opp fra tid til annen gjennom livet, det må du bare leve med. Et omskrevet ordtak sier "gresset er grønnere der du vanner det". Tenk over den. "Av en eller annen grunn så får jeg følelsen av at du allerede har ett "barn". Jeg vet ikke om jeg plukker om at du kan ha mistet ett barn tidligere eller om du har ett kjæledyr/familiemedlem du ser på som "barnet ditt"? Kan det stemme?" Merk at "spådommen" helgarderer. Hvem er det som ikke 1) har, eller har hatt barn, 2) har eller har hatt et kjæledyr, eller 3) har et ungt familiemedlem man er glad i? Dette kan sies til hvem som helst, og de vil kjenne seg igjen i 1, 2 eller 3 ... Beklager å skuffe deg, men det finnes ikke spåmenn/koner. Dvs. det kan godt hende noen utgir seg for å kunne spå, og at de selv faktisk tror de gjør det, men ingen kan spå fremtiden. Endret 13. oktober 2013 av Guile
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Ærlig talt TS, dette er for dumt. Allerede i åpningsinnlegget hinter du til at det er litt trøbbel på kjærlighetsfronten. Da er det ikke noe hokus-pokus å kunne si: "Jeg tror du er deprimert fordi du ikke helt klarer å bestemme deg for noe som har med relasjoner å gjøre". osv osv.. Det er helt naturlig å bli deprimert om man er usikker på forholdet. Hva kommer ofte usikkerhet av? En annen person. En kollega du plutselig ser med litt nye øyne, en gammel flamme, en venn av en venn ... slike folk dukker opp fra tid til annen gjennom livet, det må du bare leve med. Et omskrevet ordtak sier "gresset er grønnere der du vanner det". Tenk over den. "Av en eller annen grunn så får jeg følelsen av at du allerede har ett "barn". Jeg vet ikke om jeg plukker om at du kan ha mistet ett barn tidligere eller om du har ett kjæledyr/familiemedlem du ser på som "barnet ditt"? Kan det stemme?" Merk at "spådommen" helgarderer. Hvem er det som ikke 1) har, eller har hatt barn, 2) har eller har hatt et kjæledyr, eller 3) har et ungt familiemedlem man er glad i? Dette kan sies til hvem som helst, og de vil kjenne seg igjen i 1, 2 eller 3 ... Beklager å skuffe deg, men det finnes ikke spåmenn/koner. Dvs. det kan godt hende noen utgir seg for å kunne spå, og at de selv faktisk tror de gjør det, men ingen kan spå fremtiden. Og dette er du helt sikker på, hvordan?Anonymous poster hash: 59f72...f6f
Gjest Optimo Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Fordi ingen har noen gang klart å legge frem håndfaste bevis. Hvorfor kan ikke "synske" vinne i tipping hver uke? "Nei, for det er ikke sånn det fungerer"... riktig. Scam. Det de har er en godt trent evne til å fange opp signaler som motparten sender ut, og til å formulere seg sånn at det passer for mange. Eller at motparten selv fyller ut "hullene" i det som blir sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå