belle_ Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Bestilte meg denne kjolen fra nelly for noen dager siden: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/commander-dress-917469-14/ Liker den veldig godt og den sitter superfint på. Hva synes dere om den? Jeg er usikker på hva jeg skal bruke av sko og smykker, veske og evt jakke til den? Synes det er for kaldt å gå uten strømpebukser når jeg skal ut, og i tillegg er denne kjolen kort, så da er det enda kaldere. Synes det blir veldig svart og kjedelig om jeg har svart strømpebukse til, hva tenker dere, lurer på om noen andre har et forslag til hva jeg kan bruke? Er i prinsippet veldig imot hudfargede strømpebukser, men om noen har en bra hudfarget strømpebukse å tipse meg som ser naturlig ut kan kanskje det funke.
Chloe- Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Bangles/mye armpynt, sort strømpebukse med høy denier og semskede sorte wedges.
Gjest iGirl Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Jeg tenker beige eller knallfarvet heels. Store øredobber og ingen smykker. Kanskje en fin ring. Utslått hår edit: og for all del IKKE hudfarvet strømpebukse, men sort - som brukeren over meg sier. Endret 12. oktober 2013 av iGirl 1
belle_ Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2013 Bangles/mye armpynt, sort strømpebukse med høy denier og semskede sorte wedges. Høy denier vil si at den er ganske mørk sort/ikke gjennomsiktig? Har ikke så god peiling. Har sorte wedges, men tenker du da som pumps eller ankelstøvletter. Har begge deler, de som er som pumps er semskede.
belle_ Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tenker beige eller knallfarvet heels. Store øredobber og ingen smykker. Kanskje en fin ring. Utslått hår Ja, tenkte jeg burde ha litt farge i grunn, synes helsvart kan bli litt kjedelig Men hva med strømpebukser? Føler det er det største problemet!
Gjest iGirl Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, tenkte jeg burde ha litt farge i grunn, synes helsvart kan bli litt kjedelig Men hva med strømpebukser? Føler det er det største problemet! se edit
Chloe- Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Høy denier vil si at den er ganske mørk sort/ikke gjennomsiktig? Har ikke så god peiling. Har sorte wedges, men tenker du da som pumps eller ankelstøvletter. Har begge deler, de som er som pumps er semskede. Pumps. Og knallfarget statementsmykke (armbånd eller ring). Finn gjerne en clutch i samme fargepalett.
belle_ Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2013 se edit Liker ikke hudfarget selv heller. Men føler sort blir hardt til beige sko? Og chloe- skrev med høy denier, som jeg går ut i fra menes med en som er mørk sort og lite gjennomsiktig, som vil bli enda hardere mot lyse farger. Synes det er så vanskelig å kle seg på vintertid, hater egentlig å bruke strømpebukser
Chloe- Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Liker ikke hudfarget selv heller. Men føler sort blir hardt til beige sko? Og chloe- skrev med høy denier, som jeg går ut i fra menes med en som er mørk sort og lite gjennomsiktig, som vil bli enda hardere mot lyse farger. Synes det er så vanskelig å kle seg på vintertid, hater egentlig å bruke strømpebukser Enig med deg i at beige blir litt hardt, men du kan godt ta iGirls råd om å ha litt knallere sko i andre farger. Jeg ville alikevel holdt meg i kategorien semskede pumps da. Og ja, vi mener tykk sort strømpebukse, men ikke som i ull/hverdagsbomull. Endret 12. oktober 2013 av Chloe-
belle_ Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2013 Enig med deg i at beige blir litt hardt, men du kan godt ta Belles råd om å ha litt knallere sko i andre farger. Jeg ville alikevel holdt meg i kategorien semskede pumps da. Og ja, vi mener tykk sort strømpebukse, men ikke som i ull/hverdagsbomull. Okei! Da skal jeg gå på jakt etter noen nye wedges i morgen, trenger det uansett, og da i en knall farge, har så mye sorte sko
Chloe- Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Okei! Da skal jeg gå på jakt etter noen nye wedges i morgen, trenger det uansett, og da i en knall farge, har så mye sorte sko Jeg ville hatt vinrød, mørkegrønn, lysegrå eller dyp lilla i kikkerten. Disse fargene tror jeg du vil ha glede av utover høsten og vinteren.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Tips: Barely black / nearly black strømpebukser, vinrøde sko og vinrøde øredobber eller halskjede. Kjører den stilen selv med en knelang, figursydd kjole, røde sko og rødt halskjede + små røde øredobber.
Gjest Nanne70 Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Personlig synes jeg at det er penere at strømpebuksen matcher skoene og ikke kjolen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Bangles/mye armpynt, sort strømpebukse med høy denier og semskede sorte wedges. Yeeey, spøkelseskladden klar til fest. Om du går for farvede sko ts så slenger jeg meg på nanne70. Se om du kan finne noen strømper som matcher skoene (med mindre du velger neongul eller noe slikt da). Anonymous poster hash: edd42...6c7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 Så fin kjole! Jeg ville ha brukt store øredobber, et lite armbånd, tynn sort strømpebukse og sorte høyhælte sko. Jeg synes ikke det passer med fargede sko til sort strømpebukse, kanskje vinrøde (til nøds) hvis strømpebusen er veldig tynn. Synes ikke det er fint med for mye tilbehør på en gang. Anonymous poster hash: 1f25f...970
Gjest Gaea Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg skjønner ikke det med at hudfargede strømpebukser er så fælt for tiden, når skjedde det? Klart, sånne super-shiny strømpebukser som er alt for lyse/mørke er ikke særlig pent, men et par matte i riktig farge synes ikke jeg ser så ille ut. Selv hadde jeg ikke brukt svart strømpebukse til svart kjole, spesielt ikke med høy denier. For meg blir det for mørkt, rett og slett. Kan se for meg at beige/nude pumps kan være fint, og svart blir da for stor kontrakt. Ellers må jeg støtte forslaget om vinrødt også, nydelig farge som passer godt til svart uten å ta all oppmerksomhet. Jeg hadde nok begrenset meg til et par sko med annen farge og noen fine, enkle øredobber, men det er jo bare meg.
Chloe- Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Yeeey, spøkelseskladden klar til fest. Om du går for farvede sko ts så slenger jeg meg på nanne70. Se om du kan finne noen strømper som matcher skoene (med mindre du velger neongul eller noe slikt da).Anonymous poster hash: edd42...6c7 Heller "little black dress" i vinterversjon. Siden vi er inne på fiksjonelle karakterer så syns jeg fargede strømpebukser ser helt Pippi Langstrømpe ut. Endret 12. oktober 2013 av Chloe-
Djungelvrål Skrevet 12. oktober 2013 #19 Skrevet 12. oktober 2013 Åh den var dritkul, skulle bare ønske den hadde vært 10 cm lengre, da hadde den vært mye mer elegant. Jeg ville hatt noen litt store 60 tallsøredobber til og satt opp håret. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #20 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg hadde kjørt sølvsko. Ikke i den klassiske Nelly-stilen, da. Anonymous poster hash: ec3e9...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå