Orchideae Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Skal ha bursdag i morgen, og plutselig får jeg det for meg at jeg har for lite kaker. Vi blir 11 voksne og 2 barn(hvorav det ene er 1 år og bare får smake..) . Har en sjokoladekake og en vaniljekake på 20x30 cm ca. Og en suksessterte. Lurer på om dette holder? I familien vår har vi kun servering av kaffe og kake og ikke mat. Tenkte på å slenge sammen ei vaffelrøre også, eller no..
Akacia Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 1/4 del kake per mann, hvor den ene kaken i tillegg er stor + vafler. Det må da virkelig holde spør du meg. Er jo ikke nødvendig å overdrive heller. 2
Ariasama Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Hadde satset på vafler også, i tilfelle De kan jo alltids fryses ned dersom ikke alle blir spist opp.
Kassiopeia Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Tre kaker fordelt på 12 stykker er absolutt ikke for lite, jeg vil tippe dere kommer til å ha masse igjen til overs. Førstnevnte og sistnevnte er jo i tillegg to mettende kaker. Du kan jo selvsagt lage vafler også, men jeg tror nok ikke det er nødvendig.
Tonka Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Slapp helt av, du har laget altfor mye.... Vafler er ikke nødvendig. Men det er jo godt da... Enhver anledning man får til å lage vafler er en knallgod anledning. Men du kommer ikke til å trenge den røra i bursdagen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg ville slengt sammen en vaffel eller lapperøre, det kan jo feks. være at noen av gjestene ikke liker suksessterte osv.. Alltid kjekt å ha noe å velge av, ikke sånn at man bare må ta ett av de to stykkene som ligger igjen Men hvis du ikke orker, så tror jeg ikke det blir noe krise, altså Anonymous poster hash: 52551...38f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Vafler er greit ved siden av, blir litt sånn "kake-mat" liksom men du har nok kaker Anonymous poster hash: a8b1f...ad9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Vil absolutt tro du har nok uten vafler, men som nevnt over her er det jo godt Vi var 20 stk(ingen små barn) på en rund vanlig str marsipankake og en sjokoladekake. Det ble marsipankakerester... Anonymous poster hash: 4bef3...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå