Gå til innhold

For lite kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha bursdag i morgen, og plutselig får jeg det for meg at jeg har for lite kaker.

Vi blir 11 voksne og 2 barn(hvorav det ene er 1 år og bare får smake..) .

Har en sjokoladekake og en vaniljekake på 20x30 cm ca. Og en suksessterte. Lurer på om dette holder?

I familien vår har vi kun servering av kaffe og kake og ikke mat.

Tenkte på å slenge sammen ei vaffelrøre også, eller no..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1/4 del kake per mann, hvor den ene kaken i tillegg er stor + vafler. Det må da virkelig holde spør du meg. Er jo ikke nødvendig å overdrive heller.

• Liker 2
Skrevet

Hadde satset på vafler også, i tilfelle :)

De kan jo alltids fryses ned dersom ikke alle blir spist opp.

Skrevet

Tre kaker fordelt på 12 stykker er absolutt ikke for lite, jeg vil tippe dere kommer til å ha masse igjen til overs. Førstnevnte og sistnevnte er jo i tillegg to mettende kaker. Du kan jo selvsagt lage vafler også, men jeg tror nok ikke det er nødvendig.

Skrevet

Slapp helt av, du har laget altfor mye.... :)

Vafler er ikke nødvendig. Men det er jo godt da... Enhver anledning man får til å lage vafler er en knallgod anledning. Men du kommer ikke til å trenge den røra i bursdagen.

Skrevet

Jeg ville slengt sammen en vaffel eller lapperøre, det kan jo feks. være at noen av gjestene ikke liker suksessterte osv.. Alltid kjekt å ha noe å velge av, ikke sånn at man bare må ta ett av de to stykkene som ligger igjen :) Men hvis du ikke orker, så tror jeg ikke det blir noe krise, altså ;)

Anonymous poster hash: 52551...38f
Skrevet

Vafler er greit ved siden av, blir litt sånn "kake-mat" liksom :) men du har nok kaker

Anonymous poster hash: a8b1f...ad9
Skrevet

Vil absolutt tro du har nok uten vafler, men som nevnt over her er det jo godt ;)
Vi var 20 stk(ingen små barn) på en rund vanlig str marsipankake og en sjokoladekake. Det ble marsipankakerester...

Anonymous poster hash: 4bef3...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...