Gå til innhold

jeg røyker pipe, men so what!? typen min sitter på kg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksne mennesker har lov å gjøre som de vil innenfor rimelightens grenser. Jeg har bikka 35, og har en (snodig) samboer som jeg har vært med de 6 siste årene. Vi har det veldig fint sammen, og er ganske åpne om det meste.. for en stund siden fikk jeg plutselig lyst til å røyke pipe. Så jeg kjøpte meg en, tok noen drag og har fortsatt med det siden. Det gir en viss glede og livsnytelse, og jeg digger å sitte rundt omkring å patte litt i sola i det fine høstværet. Rake løv, fikse opp i boden etc..som den ' gubbe nissen' jeg tydelig er. So what?!

Nå i kveld innrømma mannen at han har sittet på dette forumet. Altså kvinne guiden!! Og diskutert mine røykevaner. Og da må jeg bare lage en tråd om dette, og spørre.: er det værre at jeg røyker pipe enn at en mann sitter å fjaser på kg!? Søtt og festlig er det, men særlig mannlig? Med tanke på at han er såpass opptatt av kjønnsfordelinger. Ha ha ha.

* jeg føler jeg er sammen med ei slarvekjærring* iiiiik ;)

Anonymous poster hash: 80104...b05

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyking er faktisk veldig, veldig skadelig for deg. Jeg håper du er klar over det. Du har bikka 35, det er ikke rare alderen. Vent til du bikker de 50, og alt du har gjort mot kroppen din igjennom hele livet kommer til overflaten. Vent til du sitter der, som en innskrumpet rosin, og din mann ikke lenger vil vite av deg i seksual-veien. Da kan du få tenke tilbake på den første røyken du tok, på hvordan du bare "plutselig fikk så lyst til å røyke" og da kan du få angre bittert. Men for all del, gjør som du selv vil. Hvorfor tenke på de som er glad i deg?

• Liker 4
Gjest navnelapp
Skrevet

Det er sjeldan eg seier dette, men no kjem det: Troll.

• Liker 3
Skrevet

Morsomme tråder, men det kan være greit å velge et tema som ikke er dratt rett ut av kjente TV-serier... kremt, kremt... Blir liksom litt for gjenkjennelig da :ler:

• Liker 2
Skrevet

Troll er lik tull? Men det er jo sant, mannen hennes har jo sittet på kg og diskutert dette i en annen tråd. Jeg syns nå du burde slutte å røke pipe uansett. Det er skadelig for lungene, og kler heller ikke en kvinne.

Skrevet

Troll er lik tull? Men det er jo sant, mannen hennes har jo sittet på kg og diskutert dette i en annen tråd. Jeg syns nå du burde slutte å røke pipe uansett. Det er skadelig for lungene, og kler heller ikke en kvinne.

Det blir enda mer tullete når du sitter og svarer i din egen tråd...

• Liker 14
Skrevet

Hei TS. Du har visst ikke skjønt hva tallrekka under innlegg postet som AnonymBruker betyr..

Anonymous poster hash: 519cc...b08

• Liker 7
Skrevet

Er du den piperøykende kona ts?

Skrevet

Det blir enda mer tullete når du sitter og svarer i din egen tråd...

Hei TS. Du har visst ikke skjønt hva tallrekka under innlegg postet som AnonymBruker betyr..

Haha, busted indeed.

• Liker 6
Skrevet

Er du den piperøykende kona ts?

Du gir deg ikke :ler:

• Liker 2
Skrevet

Åh, det er mannen min. Vi sitter sammen og tøyser her. Nå er det meg.. kan vi ikke ha hver vår bruker?

Skrevet

Nå i kveld innrømma mannen at han har sittet på dette forumet. Altså kvinne guiden!!

Tre ord: For en taper.

Skrevet

Knegg! Sjelden man avsløres så tydelig TS ;)

Anonymous poster hash: 34806...01a

• Liker 4
Skrevet

Åh, det er mannen min. Vi sitter sammen og tøyser her. Nå er det meg.. kan vi ikke ha hver vår bruker?

Hva du enn har røyka så er det visst ikke tobakk :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Du hadde meg lenge der. Artig nok det, men vet ikke helt hva jeg syns om at du spøker om noe så alvorlig som røyking, som tross alt tok livet av opp imot 100.000 nordmenn bare i fjor. Husk at det er ganske mange som er rammet, på direkte og indirekte.

Skrevet

Hva du enn har røyka så er det visst ikke tobakk :laugh:

:fnise::laugh:

Gjest Wanderlust
Skrevet

Du hadde meg lenge der. Artig nok det, men vet ikke helt hva jeg syns om at du spøker om noe så alvorlig som røyking, som tross alt tok livet av opp imot 100.000 nordmenn bare i fjor. Husk at det er ganske mange som er rammet, på direkte og indirekte.

Har du en kilde?

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...