AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har betalt regningene mine, og de skal bli trekt imorgen. Men blir de trekt på lørdager, eller er lørdag og søndag dager hvor man ikke får overført penger og betalt regninger? Anonymous poster hash: 8f3a1...d0a
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Kommer an på banken din når pengene blir trukket.
ertepetter Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Penger blir overført mellom bankene klokken 5:35, 11:05 13:35 og 15:35 på vanlige virkedager. I helger og på helligdager er det ingen overføring mellom banker. Akkurat når banken din trekker pengene fra din disponible saldo, varierer som nevnt her, fra bank til bank. Noen gjør det ved oppgjørstidspunkt, og noen gjør det så fort regningen er på forfallsdato. Noen banker har nå også åpnet for straksbetalinger, som før har vært forbeholdt kunder i samme bank. Om du velger dette så vil beløpet være betalt til mottaker umiddelbart, selv i andre banker.
Gjest Bud Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg betaler alltid mine regninger 2 dager etter forfall, får aldri purringer. En av de jeg får faste regninger av har faktisk utsatt betalingsdatoen 2 dager, men da går det såklart enda to dager ekstra før han får pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå