AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Dumme menn og dumme damer.. Menn som er ego, drar på fest, er med andre damer, er "sååå lei seg" etterpå fordi de løy, skal gjøre det "sååå godt igjen", dama tilgir og så er det samme leksa om ikke så lenge. Eller at damer gjør sånt. Hvorfor gidder damer og menm å,være sammen med folk som bryter tilliten stadig vekk? Er det bare jeg som har ganske så nulltoleranse for sånt? Er ikke ærlighet viktig? Man skaø bare tiøgi og være naiv, og gå i samme fella igjen og igjen? Ja, man skal jobbe for forholdet, men en grov løgn er i mine øyne mer enn nok til at man burde stikke av...Anonymous poster hash: 71b9e...278
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 En betydelig andel kvinner liker å bli behandlet sånn. Anonymous poster hash: 46709...a81 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Merkelig fetisj da? Eller har de ikke selvrespekt? Vet ikke hvorfor, men blir provosert av folk slm bare godtar det meste og lar seg tråkke på. Anonymous poster hash: 71b9e...278
Sapientia Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 nope, sånt gidder jeg ikke! Setter ærlighet veldig høyt. forventer ikke at folk skal være perfekte eller at en glipp ikke kan forekomme i et langt forhold. Reaksjonen vil da avhenge av størrelsen på glippen. I ytterste konsekvens bye bye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå